Doručujeme i v sobotu a v neděli. Až k vám domů, na kteroukoliv prodejnu a do Alzaboxů.

Marketing symfonických orchestrů

Zobrazit katalog

Marketing symfonických orchestrů E-kniha, česky

2x
0
Elektronická kniha, 2011, česky, 184 stran
Jazyk:
Ihned ke čtení PDF
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 69,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 4 Alzáky
Kód:  EK5153 ISBN: 978-80-875-0003-3
Garantujeme doručení pod stromeček Přidat do seznamu Vánoční dárky Přidat do seznamu Chci od Ježíška
Helpdesk Vytisknout
Marketing symfonických orchestrů 69,- Ihned ke čtení
Koupit
5,0
Hodnotili 2 uživatelé
5 2x
4 0x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníků doporučuje
Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.

Tipy na letní čtení

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Dostupný formát
PDF, PDF pro čtečky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukázky
PDF, PDF pro čtečky Hotovo!
Autor
Radim Bačuvčík Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
184 stran Hotovo!
Rok vydání
2011 Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Reklama, marketing, obchod Hotovo!
Nakladatel
VeRBuM Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
5,0
Hodnotili 2 uživatelé
5 2x
4 0x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníků doporučuje
Zákazník 7. 6. 2014
Tichý??? vůbec není slyšet!! Hezky zabaleno. Výkon.
Tichý??? vůbec není slyšet!!Hezky zabaleno.Výkon.
 
Recenze Marketing symfonických orchestrů

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB21