Obsahový marketing

Zobrazit katalog
Obsahový marketing E-kniha
Elektronická kniha
2014, 224 stran
ePUB, Kindle
249,-
bez DPH 226,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Kód:  EK14304 ISBN: 978-80-251-4152-6
Obsahový marketing 249,- Ihned ke čtení
Koupit

Obsahový marketing

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!

Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návš­těvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.

Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:

  • Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium
  • Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace
  • Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu
  • Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing
  • Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní
  • Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat
  • Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky

Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.

***

Josef Řezníček

Již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým strán­kám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.

Tomáš Procházka

Pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Dostupný formát
epub, mobi Hotovo!
Druh ochrany
social Hotovo!
Autor
Josef Řezníček Hotovo!
Počet stran
224 stran Hotovo!
Rok vydání
2014 Hotovo!

Dostupný formát
epub, mobi Hotovo!
Druh ochrany
social Hotovo!

Autor
Josef Řezníček Hotovo!
Počet stran
224 stran Hotovo!
Rok vydání
2014 Hotovo!
Nakladatel
Computer Press Hotovo!
Jazyk
Česky Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
P-DC1-WEB02
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací