Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Pro výdej již objednaného zboží jsou naše pobočky otevřeny. Přečtěte si aktuální doporučení k nákupu.
Vážení zákazníci, prosíme vás o porozumění v této mimořádné situaci. Ze všech sil pracujeme na včasném doručení objednávek. Děkujeme za pochopení.
Nůž od Jo Nesbo Fotovideo 30 % sleva

Před-svědčování

Zobrazit katalog
Před-svědčování - Robert B. Cialdini
Poslechněte si ukázku

Před-svědčování

Audiokniha
0
Varianty
Audiokniha ke stažení
česky, 11 hod. 23 min., 912 MB
Čte: Jiří Schwarz
Ihned ke stažení a poslechu
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 399,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 20 Alzáků
Kód:  AK1B471
Před-svědčování 399,- Ihned ke stažení a poslechu
Koupit

„Ochočte“ si publikum a naučte se ho ovlivňovat ve zdravých mezích

Jak by to bylo nádherné, kdybyste dokázali přitáhnout publikum tak gigantickou silou, že by vás zkrátka nemohlo odmítnout. Chcete to umět? Tohle publikum nemusí být jenom partner, nebo neposedné děti. Můžou to být vaši obchodní partneři, cílová skupina vašeho e-shopu, nebo třeba zákazník v kamenném obchodě s automobily. Přesvědčte se, že je jde přesvědčit. Nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním.

Nejde o to, abyste měnili postoj či názory svých posluchačů. Stačí vám správně naladit publikum ještě před tím, než po něm něco chcete. Dostanete ho tak tam, kam potřebujete. Bezbolestně.

Co vám dá audiokniha od nejvýznamnějšího experta na přesvědčování, Roberta Cialdiniho:
- co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
- jak využít to, na co se publikum zrovna soustředí
- které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
- jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
- o neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek

Robert B. Cialdini

Dr. Robert B. Cialdini je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty. Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.

Parametry a specifikace

Porovnat
Délka
11:23:08 Hotovo!
Autor
Robert B. Cialdini Hotovo!
Interpret
Jiří Schwarz Hotovo!
Rok vydání
2 019 Hotovo!
Velikost 128 kbps
912 MB Hotovo!

Délka
11:23:08 Hotovo!

Autor
Robert B. Cialdini Hotovo!
Interpret
Jiří Schwarz Hotovo!

Rok vydání
2 019 Hotovo!
Velikost 128 kbps
912 MB Hotovo!
Kategorie
Audioknihy, Osobní rozvoj, Populárně naučná, Zahraniční literatura, Zahraniční­ literatura, OsobnĂ­ rozvoj, PopulárnÄ› nauÄŤná Hotovo!
Typ
Audiokniha Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Více parametrů

Kapitoly:
  • Předmluva
  • ČÁST PRVNÍ - Před-svědčení: Začíná to pozorností - Kapitola 1 - Úvod
  • Klíčové pojítko
  • Shrnutí
  • KAPITOLA 2 - Privilegované momenty
  • Návodné otázky
  • Etické meze směrování pozornosti
  • KAPITOLA 3 - Důležitým faktorem pozornosti... je důležitost
  • Postranní uličky k získání pozornosti
  • Změna těžiště profesního cíle
  • KAPITOLA 4 - Fokální znamená kauzální
  • Přiznání Petera Reillyho
  • KAPITOLA 5 - Vládcové pozornosti: Atraktory
  • Co jsem to vlastně chtěl?
  • KAPITOLA 6 - Vládcové pozornosti 2: Magnetizéry
  • Nedokončené
  • Záhadné
  • ČÁST DRUHÁ - Procesy: Role asociací - KAPITOLA 7 - Význam asociací
  • Metafora je meta-branou ke změně
  • Horká témata
  • KAPITOLA 8 - Vliv prostředí: Na správném místě ve správný čas
  • Co už v sobě máme - Paradox optimismu
  • Co už v sobě mají druzí
  • KAPITOLA 9 - Mechanismy před-svědčování: Příčiny, limity a korektivy
  • Korektiva: Nežádoucí vlivy - Mentální zkratky
  • ČÁST TŘETÍ - Osvědčené postupy: Optimalizace před-svědčování - KAPITOLA 10
  • Opakování matka moudrosti – Reciprocita - Oblíbenost - Sociální schválení
  • Autorita – Vzácnost - Důslednost
  • Další poznámky k univerzálním zásadám působení na druhé
  • KAPITOLA 11 - Jednota 1: Být spolu
  • KAPITOLA 12 - Jednota 2: Jednat spolu
  • Místo – Lokalita - Region
  • Hudba v boji o vliv – Systémové inženýrství
  • Spolutvorba – Vzájemné sbližování
  • KAPITOLA 13 - Etické meze: Před-před-svědčivá úvaha
  • Troj-nádorová struktura organizační nepoctivosti
  • KAPITOLA 14 - Post-svědčování: Trvalé následky
Zobrazit další kapitoly

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB4
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi