Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Začněte s proč

Zobrazit katalog
Začněte s proč - <a href='Simon Sinek-cat18854400.htm?p=807-229130257'>Simon Sinek</a>
Poslechněte si ukázku

Začněte s proč

Audiokniha
0
Varianty
Audiokniha ke stažení
Autor: Simon Sinek
česky, 7 hod. 4 min., 427 MB
Čte: Ondřej Halámek
Ihned ke stažení a poslechu
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 349,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 18 Alzáků
Kód:  AK1A851
Helpdesk Vytisknout
Začněte s proč Ihned ke stažení a poslechu
Koupit

Začněte s proč vám odhalí, jak vůdčí osobnosti inspirují k činům.

Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Simon Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO realizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Jde o velmi účinný princip, na jehož základě lze vybudovat firmu, organizaci, věnovat se politice, vést hnutí a inspirovat lidi.

Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá.
Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají.
Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají.

Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Proč vaše organizace existuje? Proč dělá věci, které dělá? Osobnosti a firmy, které to vědí, nikdy nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. 

Napsali o knize Začněte s proč

Začněte s proč bych dal jako povinnou četbu všem našim politikům.

Martin Janda, blogger

Začněte s PROČ poskytuje pronikavý a bystrý pohled na to, čím se odlišují velcí lídři a společnosti od zbytku světa. Spoustu lídrů (a také autorů) se snaží nalézt autenticitu, ale na špatných místech – Sinek vás zavede přímo k jejímu zdroji.

Polly LaBarre, spoluautorka knihy Mavericks at Work

Začněte s PROČ nabízí jednoduchý a pragmatický přístup k úspěšnému vůdcovství. Každý příběh vás přinutí dívat se na věci z úplně jiné perspektivy. Perspektivy, která má velmi blízko k pravdě.

Mokhtar Lamani, bývalý velvyslanec, zvláštní vyslanec v Iráku, stálý pozorovatel OSN

Začněte s PROČ vás přinutí změnit způsob, jakým uvažujete o svém podnikání. Je to výborné čtení, které jde přímo k jádru věci. Tato kniha vás bude skutečně inspirovat.

Howard Putnam, bývalý CEO společnosti Southwest Airlines, autor knihy The Winds of Turbulence

Simon Sinek

Simon Sinek seznamuje jednotlivce i organizace s modelem zlatého kruhu a principem fungování PROČ. Jeho poznatky využívají všichni, kteří chtějí někoho inspirovat, od řadových úředníků po zahraniční velvyslance, od malých podniků po korporace typu Microsoft, od Hollywoodu po Pentagon. Vyučuje na Kolumbijské univerzitě v rámci programu Strategické komunikace. Pokud zrovna nebydlí v hotelu, žije v New Yorku. Je autorem blogu na blog.startwithwhy.com.

Parametry a specifikace

Porovnat
Délka
07:04:55 Hotovo!
Autor
Simon Sinek Hotovo!
Interpret
Ondřej Halámek Hotovo!
Délka
8 h Hotovo!
Velikost 128 kbbs
427 MB Hotovo!
Kategorie
Audioknihy, Osobní rozvoj, Zahraniční literatura Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Více parametrů

Kapitoly:
  • 01 Předmluva
  • 02 Úvod
  • 03 Část I. Svět, který nezačíná otázkou proč. 1. Domníváme se, nebo víme
  • 04 2. Cukr a bič
  • 05 Část II. Jiný úhel pohledu. 3. Zlatý kruh
  • 06 4. Není to názor, je to biologie
  • 07 5. Jasnost, disciplína a konzistence
  • 08 Část III. Vůdci potřebují nasledovatele. 6. Jak se rodí důvěra
  • 09 7. Jak dosáhnout bodu zlomu
  • 10 Část IV. Jak dát dohromady ty, co věří. 8. Začít s proč, ale vědět jak
  • 11 9. Víme proč, víme jak. Co dál
  • 12 10. Komunikace není o mluvení, ale o naslouchání
  • 13 Část V. Největším problémem bývá úspěch. 11. Když se proč zamlží
  • 14 12. Rozštěpení proč a co
  • 15 Část VI. Zjistěte své proč. 13. Kde má původ proč
  • 16 14. Nová konkurence
Zobrazit další kapitoly

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Mara 10.06.2018
Kniha vás naučí jak prodat svůj produkt svým zákazníkům. Kniha je spíš určena pro obchodníky, a prodejce.
Pro rozvoj podnikaní, skvěla kniha. Mohl být lepší řečník
Firma, Brno 21.06.2018
skvělý obsah špatně namluvenopříliš rychlý přednesna to že je to motivující kniha, hlas mi příliš motivační nepřipadá
 
Recenze Začněte s proč

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB9
Váš osobní asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzace
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi