Dobrý den, pod dotaz z 22. 2. 2025 jsem dne 11. 3. 2025 napsala dotaz k vyřízení reklamace (současně jsem ho zadala k hodnocení reklamace ASRE25269899 a dodnes mi nebylo zodpovězeno): "Dobrý den, bohužel musím potvrdit potvrdit nemilé zkušenosti s reklamací při šumění a chrčení subwooferu. Dnes se mi vrátil produkt z reklamace (vyřešeno výměnou...) a po zapojení opět stejný problém. Subwoofer stále šumí a chrčí. V aplikaci Entertainment jsem vše aktualizovala na nejnovější verzi softwaru a tou je V00.01.34. Nepamatuji si verzi softwaru u předchozího produktu. Mám stále čekat na aktualizaci či produkt opětovně reklamovat?" V mezidobí jsem provedla aktualizaci softwaru znovu a to na V00.01.35. Subwoofer stále šumí a chrčí. Byl mi tudíž opětovně zaslán vadný kus. Mám tedy výrobek ihned reklamovat či čekat na další aktualizaci? Je to poněkud unavující a již téměř 2 měsíce (i s reklamací) nelze tento výrobek používat. Děkuji za odpověď.