Léto s Alzou Všude vedro, doma ne

Recenze SONY DSC-RX100 II

SONY DSC-RX100 II - Digitální fotoaparát

Recenze SONY DSC-RX100 II

Zajímají Vás názory a recenze na SONY DSC-RX100 II? U nás má zatím hodnocení 4,7 z 5 hvězdiček od 146 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s SONY DSC-RX100 II. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na SONY DSC-RX100 II i vy.
12 990,-
Na objednávku do 7 dnů
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Položit otázku
4,7
Hodnotilo 146 zákazníků
Napsat recenzi
5 114 ×
4 27 ×
3 2 ×
2 2 ×
1 1 ×
500+ zákazníků již zakoupilo
96 % zákazníků doporučuje

Vašek 03.04.2016
Jsem už od povahy takový, že když něco vybírám, za danou částku chci to nejlepší, takže jsem výběru foťáku věnoval několik týdnů, pročítal odborné i uživatelské recenze, porovnával desítky fotoaparátů a stovky ukázkových snímků a nakonec vybral RX100 jako nejvhodnější. Obrazová kvalita je srovnatelná s levnými zrcadlovkami s obrovskou výhodou menší velikosti a když už srovnávám, tak i světelnosti objektivu a velikostí čipu. Některé bezrcadlovky s výměným sklem jsou na podobné úrovni, nicméně je sráží setové sklo a s pořádným objektivem se už částka šplhá mnohem výš, klidně k patnácti tisícům. Jinými slovy je Sony rx100 nejlepší fotoaparát do deseti tisíc korun. Přes drobné nedostatky vřele doporučím každému, pro koho je obrazová kvalita na prvním místě. Pokum mám hodnotit obrazový výkon v cenové relaci, tak 100%, pokud mám hodnotit celkově, pak 90%
Ve své cenové relaci a třídě nejlepší obrazový výkon už na jpeg bez filtrů věrné podání barev bez výraznějších obrazových defektů velmi kvalitní video na úrovni levnějších profi kamer malý velmi světelný objektiv velký čip Kroužek na objetivu s nastavitelnou funkcí (dal jsem si tam clonu) mnoho režimů focení a nějaké ty fíčurky na hraní (malování, efekty...) baterka drží (skoro 400 fotek) Skvělé hártky s hlobkou ostrosti české menu ovládacím prvkům přířadím co chci Skvěle a ostře fotí na automatiku, ale můžu používat i prioritu clony, času, nebo vše nastavit ručně a když se mi nechce, v režimu scény fotím na přednastavený režim a výsledky jsou skvělé. umí i raw Ergonomie nic moc jen tři úrovně rozlišení pro foto (6 vezmu-li v potaz dva poměry stran) Taktéž jen dvě možnosti rozlišení videa ještě divně označeno, stačilo by mi HD a FHD, jenže to je cosi ještě jiného. Divné nastavení některých propriet, např. rozlišení videa, tohle sony opravdu pos. velmi pomalý zoom při natáčení videa S menu se budu ještě chvíli prát, nisméně je lepší než můj předchozí fujifilm
Tereza, Ostrava - Moravská Ostrava 16.10.2016
úplně výborný byť je to starší model cena / kvalita nadprůměrný výkon ve svém segmentu perfektní kvalita videa slabší makro
Miroslav, Litoměřice 12.11.2017
Naprostá pecka! Protože se tu zjevně spojují recenze všech pěti verzí dohromady, tak dodávám, že tato se týka verze II (mark II). Rozhodoval jsem se mezi tímto strojem a Canon GX5. Canon GX5 by měl (jen o pár tisíc dráž) nabízet totiž to, co mi na RX100 chybí: hledáček, dotyk.displej na ostření, možnost vyklopit displej o 180st. a vstup na mikrák. Nicméně obraz z RX100 mark II je tak dobrý (resp. o tolik lepší než u GX5), že jsem všechny výhody u GX5 oželel. GX5 je ve tmě úplně v p.... GX5 má defaultně vytažený kontrast a saturaci, díky tomu nevidíte tmavě hnědou přecházející do černé, ale jen černou. Což na první pohled vypadá možná uhlazeně, ale na druhý tímto obraz ztrácí nejen na věrohodnosti, ale hlavně na detailu, ostrosti. Jakmile tedy v nastavení toto "přibarvení" vypnete, zjistíte, že tím de facto GX5 maskuje zrno, které prostě ve tmě tvoří. Natočil jsem tmavý kout oběma fotoaparáty a RX100 II byl jasným vítězem. Za ty prachy jsem nic lepšího neviděl! A depth of field má srovnatelný s (třikrát dražší) zrcadlovkou!
super obraz vždy a rychle. Tady opravu přístroj zapnete a za vteřinu fotíte bez jakéhokoliv dlouhého míření či stabilizace a vždy pořídíte ostrou fotku nejlepší depth of field (rozmazané pozadí) co jsem viděl u kompaktu (srovnáno s dražším Canon GX5), působí velice profesionálně (GX5 takové nemá, má menší) minimum (spíš nula) šumu ve tmě. GX5 proti tomu má vytažený kontrast a saturaci (což na první pohled vypadá sice uhlazeněji ale bez detailů), ale jakmile u GX5 uberete kontrast i saturaci, vyleze tolik zrna, že by si jeden ublinknul. náhradní baterie se dají sehnat doslova za pár stovek perfektní a rychlé ostření bezkonkureční poměr cena výkon je tak malý, že se blbě drží, nejspíš by pomohl grip lcd není výklopný a ani dotykový nemá hledáček
Marián 19.09.2015
najlepší kompakt dosť zle sa drží - doporučujem dokúpiť grip Sony AG-R2
Petr, Benešov 23.07.2019
Malá velikost Velký displej Skvělé fotky v interiéru i venku velice kreativní fotky v manuálním režimu Baterie Na velké ruce možná trochu moc malý
Firma, Praha 10.02.2014
rychlost ostření rychlost různého nastavení při manuálním focení ovládací kroužek na objektivu velikost - úžasný výkon v malém těle, skvělý do kapsy možná horší ergonometrie na držení v jedné ruce, ale je to spíše o zvyku
Pavel, Ostrava-Mariánské Hory 20.08.2012
Špičková kvalita obrazu.Výjimečný výkon ve špatných světelných podmínkách.Rychlý a spolehlivý autofokusVelmi dobrá automatika, která sama vybere scénický režim nebo sama zvolí, jestli je potřeba HDR Nejkratší závěrka 1/2000, což omezuje použití clony 1,8 v dobře osvětlených prostorách.
Zákazník 31.01.2016
Dobrá volba

Přemysl, Praha 03.07.2020
kvalitne zpracovany jednoducha obsluha externi vstup na mikrofon 4K extremne se prehriva pri nataceni 4k videa - dokonce tak, ze kamera zacne na prehrivani upozornovat a nasledne se vypne neumi natocit 4K video delsi nez 5 minut, po 5-ti minutach se soubor ulozi a kamera prestane natacet
Oo 03.03.2021
Super fotoaparát každý kdo začíná s focením bych doporučil,
123 ...