AlzaPlus Q4 Louskáček_Skupina FKP

E-knihy o reklamě, marketingu a obchodování

Zobrazit katalog
Cena
-
Nejnovější objednávky
E-knihy o reklamě, marketingu a obchodování (ve formě elektronické licence) si můžete okamžitě stáhnout do svého počítače nebo chytrého zařízení.Pokračovat

4 důvody, proč nakupovat E-knihy o reklamě, marketingu a obchodování na Alza.cz

  • E-knihy o reklamě, marketingu a obchodování ihned ke stažení.
  • Máme pořádně širokou nabídku produktů i doplňkových služeb.
  • Potřebujete poradit? Naše zákaznická podpora je tu pro vás 24 hodin denně.
  • U každého produktu najdete všechny důležité informace. U některých z nich i uživatelské recenze, které vám pomohou s výběrem.

Usnadněte si výběr. Využijte předpřipravené filtry pro kategorii: E-knihy o reklamě, marketingu a obchodování

Hledáte nejlepší E-knihy o reklamě, marketingu a obchodování? Prohlédněte si produkty seřazené podle prodejnosti, případně dejte na recenze od ostatních uživatelů.

Nejlevnější vs. nejdražší E-knihy o reklamě, marketingu a obchodování

Pokud vás zajímá zboží z hlediska ceny, podívejte se na nejlevnější E-knihy o reklamě, marketingu a obchodování, nebo zvolte typ řazení od nejdražšího.

Skrýt popis

Nejprodávanější

1.
Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran
319,-

2.
Elektronická kniha Kniha Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. - Autor Tereza Semerádová, Petr Weinlich, 192 stran
249,-

3.
Elektronická kniha - autor Petr Syrový, 144 stran, česky
229,-

Další nejprodávanější
91 položek
4,4 24×
Jak na sítě
Elektronická kniha - První kniha, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky - autor Eliška Vyhnánková, 328 stran, česky
279,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK31558
5,0
Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky
Elektronická kniha Kniha Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. - Autor Tereza Semerádová, Petr Weinlich, 192 stran
249,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK30341
4,5
Internetový marketing
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran
339,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17274
5,0
Online marketing
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran
189,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK15971
5,0
Copywriting
Elektronická kniha - autor Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora, 256 stran
189,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16874
4,0
HOT - Jak uspět v digitálním světě
Elektronická kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky
299,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK34860
4,6
Google Adwords Jednoduše
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran
Novinka
119,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16156
4,5
Kreativní copywriting
Elektronická kniha - Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. - autor Anna Sálová, 264 stran
189,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK26166
5,0
Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
Elektronická kniha - Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. - autor Rory Sutherland, 400 stran, česky
349,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK37890
5,0
Průvodce základními statistickými metodami
Elektronická kniha - autor Marie Budíková, Maria Králová, Bohumil Maroš, 272 stran
302,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK5429
5,0
Image a firemní identita
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran
319,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1906
4,0
Marketing neziskových organizací
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 190 stran
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4196
Marketing management
Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran
1 947,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK18123
5,0
Reklama (4. vydání)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran
254,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK29004
4,0
Rukověť začínajícího prodejce
Elektronická kniha - autor Věra Bělohlávková, 128 stran
157,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1348
5,0
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Elektronická kniha - autor Ivan Nový, Jörg Petzold, 160 stran
186,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0717
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran
339,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4360
Strategický marketing
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
421,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11302
Základy marketingu
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran
253,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK26503
Obsahový marketing
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran
249,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14304
Moderní marketingová komunikace
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran
356,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4407
Chování zákazníka
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 360 stran
361,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK3058
Psychologie reklamy
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran
390,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK5437
Marketing kulturního dědictví a umění
Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran
319,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK2072
článekUmělá inteligence: Příslib technologické revoluce Jak souvislostí umělá inteligence s kryptoměnami, decentralizací, internetem a lidskou propojeností? Začneme tím, že se podíváme na příslib technologické revoluce a emergentní jevy, které umožnily jednoduchý život, mnohobuněčné organismy, biologické i umělé neuronové...

E-knihy o reklamě, marketingu a obchodování

V kategorii E-knihy o reklamě, marketingu a obchodování máme právě teď na Alza.cz celkem 91 produktů.
Podívejte se na produkty seřazené podle ceny od nejlevnějšího v kategorii levné e-knihy o reklamě, marketingu a obchodování
P-DC1-WEB17
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací