Audiokniha Nekonvenční myšlení je určená všem, kteří chtějí něco změnit - ve svém světě a ve své firmě
Je to audiokniha pro ty, kteří se zdráhají podlehnout cynismu a kteří jsou dostateční blázni, aby zkusili jednou něco nového: jinak myslet v podnikání. Autoři zastávají hluboké přesvědčení, že blázen je ten, kdo dělá pořád totéž, a přesto očekává jiný výsledek. Nebojte se být jiní, zpochybňujte zdánlivě nezvratné zákony své branže a říkejte si: „Nedůvěřuj žádnému odborníkovi, který říká, že to tak dělá už dvacet let - třeba to dělá už dvacet let špatně."
Toto je audiokniha pro všechny, kteří už nemají náladu na debaty ve stylu nedělních televizních diskusí a na hosty, kteří do ohlušení mluví a mluví, aby všechno zůstalo tak, jak je. Je to audiokniha pro ty, kteří se záměrně staví proti tomuto trendu fňukání na vysoké úrovni a jsou přesvědčeni, že budoucnost je něco, co tvoříme, ne něco, co nás postihne.
Je to audiokniha pro ty, pro něž je vášeň stejně důležitá jako zisk. Je to audiokniha pro všechny, kteří se zdráhají uvěřit, že etablované firmy nejsou schopny změn. Naleznete zde celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů.
Tato audiokniha se obrací i na ty, kteří nechtějí obětovat své sny na oltáři všeobecně uznávaných mouder. Autoři nechápou pravidla nekonvenčního myšlení v podnikání jako neochvějné pravdy, ale spíše jako nástroje, jimiž mohou firmy dramaticky zvýšit svou produktivitu a své zisky.