Nekonvenční myšlení

Zobrazit katalog
Nekonvenční myšlení Audiokniha
5 2 hodnocení
Poslechněte si ukázku
Audiokniha ke stažení
Česky, 5 hod. 55 min., 326 MB
Čte: Tereza Richtrová
349,-
Přidat do seznamu
Kód:  AKZ171
Nekonvenční myšlení 349,- Ihned ke stažení a poslechu
Do košíku

Nekonvenční myšlení

Audiokniha Nekonvenční myšlení je určená všem, kteří chtějí něco změnit - ve svém světě a ve své firmě

Je to audiokniha pro ty, kteří se zdráhají podlehnout cynismu a kteří jsou dostateční blázni, aby zkusili jednou něco nového: jinak myslet v podnikání. Autoři zastávají hluboké přesvědčení, že blázen je ten, kdo dělá pořád totéž, a přesto očekává jiný výsledek. Nebojte se být jiní, zpochybňujte zdánlivě nezvratné zákony své branže a říkejte si: „Nedůvěřuj žádnému odborníkovi, který říká, že to tak dělá už dvacet let - třeba to dělá už dvacet let špatně."

Toto je audiokniha pro všechny, kteří už nemají náladu na debaty ve stylu nedělních televizních diskusí a na hosty, kteří do ohlušení mluví a mluví, aby všechno zůstalo tak, jak je. Je to audiokniha pro ty, kteří se záměrně staví proti tomuto trendu fňukání na vysoké úrovni a jsou přesvědčeni, že budoucnost je něco, co tvoříme, ne něco, co nás postihne.

Je to audiokniha pro ty, pro něž je vášeň stejně důležitá jako zisk. Je to audiokniha pro všechny, kteří se zdráhají uvěřit, že etablované firmy nejsou schopny změn. Naleznete zde celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů.

Tato audiokniha se obrací i na ty, kteří nechtějí obětovat své sny na oltáři všeobecně uznávaných mouder. Autoři nechápou pravidla nekonvenčního myšlení v podnikání jako neochvějné pravdy, ale spíše jako nástroje, jimiž mohou firmy dramaticky zvýšit svou produktivitu a své zisky.

Napsali o knize Nekonvenční myšlení

„Fascinující kniha, která formou příkladů a inspirace posouvá čtenáře o krok blíž k úspěšným novátorům, kteří mění svět, a o krok je vzdaluje většinovému davu, v němž všichni dělají to, co dělali vždycky: Nic."

Gerhardt Zakrajsek, ředitel firemního zastoupení, IBM Austria

„Pro všechny, kteří chtějí konečně změnit zákonitosti monotónního každodeního byznysu - inspirace a podnět ke kreativitě přinášející úspěšné podnikatelské nápady."

Katarina Loksa, marketingová manažerka, Procter & Gamble Europe

„Prvá kniha pro všechny, u nichž vše stereotypně beze změn funguje už 30 let. Pro ty, kteří pokaždé začínají znovu. A pro ty, kteří se děsí neměnných pravidel. A pro všechny ostatní taky."

Paul Hysek, ředitel, Management Club Vídeň

„Be different, be fast, be relevant - nikdy to nebylo důležitější než dnes, málokdy k tomu nějaká kniha inspirovala jako „Nekonvenční myšlení". Určitě stojí za poslech!"

Andreas Peters, marketingový ředitel, Maggi Německo

„Myšlení out of the box, přímo z praxe! Kniha podněcuje k tomu, abychom od sebe každá den chtěli něco mimořádného a realizovali to ve vlastní firmě."

Ingo Frank, manažer & prokurista, Deloitte Consulting

„Navýsost motivující kniha pro ty, kteří chtějí něco změnit. Neboť na příkladech z praxe dokládá, jak lze úspěšně nahradit myšlení a jednání v zajetých kolejích nestereotypním myšlením."

Elmar Wohlgensinger, prezident GfM

Parametry a specifikace

Porovnat
Více parametrů

Kapitoly:
  • Úvod
  • Hledejte nové cesty
  • Jiné myšlení v podnikání
  • Panoramatický_pohled
  • Mrtvý střed
  • Lehká bagáž
  • Nekonvenční myšlení - trhy
  • Vytvořte zcela nové trhy
  • Neklaďte úspěchu hranice
  • Dobývejte nové trhy
  • Staňte se šampiony ve svém oboru
  • Nekonvenční myšlení - produkty
  • Dna produktu
  • Záležitost designu
  • Vnitřní prožitek
  • Buďte kreativní
  • Nekonvenční myšlení - cena
  • Cenová dna
  • Polarizace cen
  • Umístěte se chytře uprostřed
  • Darujte lampu - prodávejte olej
  • Ať si cenu určí zákazník
  • Ať platí jiní
  • Začněte jako novátor - teď!
Zobrazit další kapitoly
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Příslušenství pro Nekonvenční myšlení
P-DC1-WEB21
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon