Nově doručujeme i v sobotu a v neděli. Až k vám domů, na kteroukoliv prodejnu a do Alzaboxů.

Prodávat je lidské

Zobrazit katalog

Prodávat je lidské

0
Elektronická kniha
2013, česky, 256 stran
Ihned ke čtení ePUB, Kindle
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 249,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 13 Alzáků
Kód:  EK10840 ISBN: 978-80-87270-63-9
Garantujeme doručení pod stromeček Přidat do seznamu Vánoční dárky Přidat do seznamu Chci od Ježíška
Helpdesk Vytisknout
Prodávat je lidské 249,- Ihned ke čtení
Koupit

Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní

Přesvědčujete kolegy, aby přijali váš nápad? – Prodáváte.
Rádi byste získali pro své podnikání investora? – Prodáváte. 
Přemlouváte děti, aby se učily? – Zase prodáváte.

Ať jsme zaměstnanci, podnikatelé, rodiče, učitelé… trávíme naše dny snahou působit na ostatní. Přesvědčujeme, ubezpečujeme a ovlivňujeme druhé, aby se vzdali něčeho, co mají, výměnou za to, co máme my. Ať se nám to líbí nebo ne, všichni prodáváme. Tohle není jen další kniha o prodeji a pro prodejce.

Autor knihy, Daniel H. Pink, předkládá nový pohled na složité umění prodeje, přičemž své poznatky opírá o četné sociologické studie a výzkumy. Svět se změnil, co dříve platilo a fungovalo, dnes neplatí nebo je přinejmenším neefektivní. Na téměř posvátném pravidle prodejců „pokaždé uzavři obchod“ a po léta uplatňovaných metodách nezůstal kámen na kameni. Vztah prodejce a zákazníka je jiný, rovnocenný. Prodejce dávno nedrží trumfy v rukou jako dřív. Jeho role při uzavírání obchodu se změnila.

A Pink formuluje novou trojici zásadních vlastností, které by si měl osvojit každý, kdo to s prodejem myslí vážně. A jako správný obchodník vám autor nabízí několik užitečných „vzorků zdarma“ – soubory zcela konkrétních nástrojů, tipů, rad a cvičení, které byly pečlivě vytvořeny tak, abyste novému světu prodávání opravdu porozuměli a dosáhli úspěchu.


„Neotřelý pohled na umění prodávat, spojující výsledky společenských věd, vlastního výzkumu a sebraných příběhů. ... Ohromně zábavné a užitečné.“
Forbes

„Silniční mapa, která nás ostatní dovede k našim vlastním prezentacím.“
Chicago Tribune


V knize se taky dozvíte:

  • Jak neprodávat věci, ale zážitky 
  • Jak umět plavat v oceánu odmítnutí 
  • Co je to jednoslovný kapitál 
  • Proč pomáhá tázací samomluva 
  • Co je podstatou pixarské prezentace 
  • Jaké jsou nové formy prezentace obchodních nabídek 
  • Proč jsou důležitá tři základní pravidla improvizačního divadla

Daniel H. Pink

Americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a na univerzitách celého světa. V roce 2011 byl v žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších myslitelů světa v oblasti managementu. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Dostupný formát
ePUB, Kindle (Mobi)
Nahlásit chybu
Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM
Nahlásit chybu
Hotovo!
Ukázky
ePub, Mobi
Nahlásit chybu
Hotovo!
Autor
Daniel H. Pink
Nahlásit chybu
Hotovo!
Jazyk
česky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Počet stran
256 stran
Nahlásit chybu
Hotovo!
Rok vydání
2013
Nahlásit chybu
Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Podnikání, obchod
Nahlásit chybu
Hotovo!
Nakladatel
Jan Melvil Publishing
Nahlásit chybu
Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Položit otázku
Fórum Prodávat je lidské

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB9