Nově doručujeme i v sobotu a v neděli. Až k vám domů, na kteroukoliv prodejnu a do Alzaboxů.

Programujeme hry pro Android 4

Zobrazit katalog

Programujeme hry pro Android 4

0
Elektronická kniha
2013, česky, 312 stran
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 289,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK14133 ISBN: 978-80-251-3754-3
Helpdesk Vytisknout
Porovnat s alternativami

Alternativy

Moodle Kompletní průvodce tvorbou a správou elektronických kurzů

Potřebujete ve škole či školicím středisku vytvořit e-learningový kurz? A pak ho spravovat a plně integrovat do výuky? Chcete k tomu využít velmi...

199 Kč
Výpočetní technika
HTML5 Okamžitě

Seznamte se za víkend s jazykem HTML, základním kamenem všech internetových stránek, které každý den navštěvujete. Se znalostí HTML bude...

189 Kč
Internet
Vývoj aplikací pro Android

Android je nejrozšířenější mobilní platformou na světě a představuje obrovský potenciál pro tvůrce aplikací a her Ať už vyvíjíte...

299 Kč
Programování
Programování WWW stránek pro úplné začátečníky

Máte statický web a rádi byste jej proměnili na web načítající data z databáze s vlastní administrační zónou a aplikacemi?...

139 Kč
Programování
Android Jednoduše

Pořídili jste si nový chytrý telefon nebo tablet s Androidem a tápete, kde začít? Nechcete zdlouhavě objevovat postupy, jak všechno kolem...

99 Kč
Jiný software
1001 tipů a triků pro SQL

Využívá váš projekt databázi k ukládání dat? Potřebujete vyřešit spolupráci s tímto úložištěm rychle a efektivně? Nebo pracujete jenom...

199 Kč
Programování
Všechno příslušenství

Nejoblíbenější příslušenství

Programujeme hry pro Android 4 Prodej skončil
Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede celým procesem vzniku hry od vymýšlení příběhu, přes tvorbu prostředí, nepřátel, práci s umělou inteligencí až po hotovou 2D vesmírnou střílečku. Nezapomnělo se ani na postupy, jak do hry implementovat třetí rozměr.

Detaily knihy:
Autor: J. F. DiMarzio
Rok vydání: 2013
ISBN: 978-80-251-3754-3
Počet stran: 312
Nejlepší e-knihy roku 2016

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
PDF
Nahlásit chybu
Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM
Nahlásit chybu
Hotovo!
Ukázky
PDF
Nahlásit chybu
Hotovo!
Autor
J. F. DiMarzio
Nahlásit chybu
Hotovo!
Jazyk
česky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Počet stran
312 stran
Nahlásit chybu
Hotovo!
Rok vydání
2013
Nahlásit chybu
Hotovo!
Žánr
Počítače, IT
Nahlásit chybu
Hotovo!
Nakladatel
Computer Press
Nahlásit chybu
Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Fórum Programujeme hry pro Android 4

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB4