Programujeme hry pro Android 4

Slevové tornádo zlevnilo tisíce produktů ve všech kategoriích. Jen do neděle!
Zobrazit katalog

Programujeme hry pro Android 4

0
Elektronická kniha 2013, česky, 0 stran
Jazyk:
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 289,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK14133 ISBN: 978-80-251-4000-0
Helpdesk Vytisknout
Porovnat s alternativami

Alternativy

Vývoj aplikací pro Android

Android je nejrozšířenější mobilní platformou na světě a představuje obrovský potenciál pro tvůrce aplikací a her Ať už vyvíjíte...

299 Kč
Programování
Analýza sítí a řešení problémů v programu Wireshark

Potřebujete vědět, co se ve vašich kabelových i bezdrátových sítích děje, lépe je umět spravovat, zabezpečit a účinně řešit problémy? Chcete...

249 Kč
Jiný software
Příkazový řádek v Linuxu

Seznamte se s příkazovým řádkem jednoduchou a nenásilnou formou, kdy si na praktických příkladech z každodenní praxe vyzkoušíte a ověříte, že...

189 Kč
Programování
Programátorská cvičebnice

Chcete-li být skutečně dobrým programátorem, nevyhnete se opakovanému řešení různě obtížných úloh – jenom opakovaný trénink z vás udělá opravdového...

129 Kč
Programování
Excel VBA

Chcete vědět, jak lze pomocí jazyka VBA ušetřit čas? Potřebujete ke své práci více, než nabízejí funkce a vzorce v Excelu? Toužíte poznat tipy a...

390 Kč
Kancelářské programy
Programování WWW stránek pro úplné začátečníky

Máte statický web a rádi byste jej proměnili na web načítající data z databáze s vlastní administrační zónou a aplikacemi?...

139 Kč
Programování
Všechno příslušenství
Programujeme hry pro Android 4 Prodej skončil
Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede celým procesem vzniku hry od vymýšlení příběhu, přes tvorbu prostředí, nepřátel, práci s umělou inteligencí až po hotovou 2D vesmírnou střílečku. Nezapomnělo se ani na postupy, jak do hry implementovat třetí rozměr.

Detaily knihy:
Autor: J. F. DiMarzio
Rok vydání: 2013
ISBN: 978-80-251-3754-3
Počet stran: 312

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
PDF pro čtečky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukázky
PDF pro čtečky Hotovo!
Autor
J. F. DiMarzio Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
0 stran Hotovo!
Rok vydání
2013 Hotovo!
Žánr
Počítače, IT Hotovo!
Nakladatel
Computer Press Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB12