Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Programujeme hry pro Android 4

Zobrazit katalog

Programujeme hry pro Android 4 E-kniha, česky

0
Elektronická kniha, 2013, česky, 0 stran
Jazyk:
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 289,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK14133 ISBN: 978-80-251-4000-0
Helpdesk Vytisknout
Porovnat s alternativami

Alternativy

Příkazový řádek v Linuxu

Seznamte se s příkazovým řádkem jednoduchou a nenásilnou formou, kdy si na praktických příkladech z každodenní praxe vyzkoušíte a ověříte, že...

189 Kč
Programování
Programování WWW stránek pro úplné začátečníky

Máte statický web a rádi byste jej proměnili na web načítající data z databáze s vlastní administrační zónou a aplikacemi?...

139 Kč
Programování
Raspberry Pi - uživatelská příručka

Počítač Raspberry Pi vznikl původně proto, aby se děti (a zvídaví dospělí) mohly zábavným a snadným způsobem učit programování počítačů....

199 Kč
Příslušenství
Programátorská cvičebnice

Chcete-li být skutečně dobrým programátorem, nevyhnete se opakovanému řešení různě obtížných úloh – jenom opakovaný trénink z vás udělá opravdového...

129 Kč
Programování
Analýza sítí a řešení problémů v programu Wireshark

Potřebujete vědět, co se ve vašich kabelových i bezdrátových sítích děje, lépe je umět spravovat, zabezpečit a účinně řešit problémy? Chcete...

249 Kč
Jiný software
Microsoft Excel 2013 Podrobná uživatelská příručka

Microsoft Excel 2013 Podrobná uživatelská příručka Potřebujete ke své práci či studiu Microsoft Excel? Jste začátečníci či již pokročilejší...

249 Kč
Kancelářské programy
Programujeme hry pro Android 4 Prodej skončil
Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede celým procesem vzniku hry od vymýšlení příběhu, přes tvorbu prostředí, nepřátel, práci s umělou inteligencí až po hotovou 2D vesmírnou střílečku. Nezapomnělo se ani na postupy, jak do hry implementovat třetí rozměr.

Detaily knihy:
Autor: J. F. DiMarzio
Rok vydání: 2013
ISBN: 978-80-251-3754-3
Počet stran: 312

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
PDF pro čtečky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukázky
PDF pro čtečky Hotovo!
Autor
J. F. DiMarzio Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
0 stran Hotovo!
Rok vydání
2013 Hotovo!
Žánr
Počítače, IT Hotovo!
Nakladatel
Computer Press Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB1