Velký slovník marketingových komunikací

Zobrazit katalog

Velký slovník marketingových komunikací

0
Elektronická kniha
2012, česky, 272 stran
Ihned ke čtení ePUB, Kindle, PDF
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 297,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 15 Alzáků
Kód:  EK5432 ISBN: 978-80-247-4354-7
Garantujeme doručení pod stromeček Přidat do seznamu Vánoční dárky Přidat do seznamu Chci od Ježíška
Helpdesk Vytisknout
Velký slovník marketingových komunikací 297,- Ihned ke čtení
Koupit
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Dostupný formát
ePUB, Kindle (Mobi), PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM
Nahlásit chybu
Hotovo!
Ukázky
ePub, Mobi, PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Autor
kolektiv a, Olga Jurášková, Pavel Horňák
Nahlásit chybu
Hotovo!
Jazyk
česky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Počet stran
272 stran
Nahlásit chybu
Hotovo!
Rok vydání
2012
Nahlásit chybu
Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Ekonomie, ekonomika
Nahlásit chybu
Hotovo!
Nakladatel
Grada
Nahlásit chybu
Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Položit otázku
Fórum Velký slovník marketingových komunikací

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB16