Alzaboxy Cashback až 500 Kč

Recenze 27" BenQ BL2710PT

27" BenQ BL2710PT - LCD monitor

Recenze 27" BenQ BL2710PT

Zajímají Vás názory a recenze na 27" BenQ BL2710PT? U nás má zatím hodnocení 4,2 z 5 hvězdiček od 25 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s 27" BenQ BL2710PT. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na 27" BenQ BL2710PT i vy.

David 08.09.2015
poměr cena / výkon, robustní konstrukce stojánku, bohaté příslušenství (kabeláž) obraz bez chybičky, žádné vadné pixely po vybalení (týden provozu) ovladací tlačítka jsou poněkud "nejistá"...příliš syté až komiksové barvy v režimu nastavení CAD, velmi složité provedení vlastního nastavení barev (jas+kontrast ok přímo z menu)
Jan, Podborany 02.01.2017
rozlišení USB 3 PIVOT zpracování
Zakaznik 22.11.2016
Moznosti nastaveni, sposta kabelaze v baleni. Zatim nic
Tomáš, Praha 5 22.11.2016
kvalita obrazu - rozdíl mezi IPS a VA LED (u mnou dříve zkoušeného BenQ BL3200PT) je znát dobrá kvalita zpracování, odpovídá ceně. (Stojan je nicméně o úroveň nižší kategorie, než u většího BenQ BL3200PT - tam je vyloženě luxusní.) dotykové senzory na rámu monitoru, sloužící k ovládání menu, jsou zoufale nespolehlivé, prakticky nepoužitelné. Katastrofa. Kdyby nebylo možné ovládat monitor přes dodávaný software, okamžitě bych ho vracel. Zřejmě (dle jiných recenzí) se jedná o vlastnost tohoto modelu nebo aktuální série. (Jinak u většího BenQ BL3200PT toto ovládání funguje bezvadně.)
Jan, Brno 43 21.11.2016
  barvy jsou mimo odraz ve vnitrnim ramecku
Roman, Brumov-Bylnice 19.07.2015
Kupoval jsem jako náhradu za HP LP2475w, hlavně kvůli velikosti rozlišení na grafiku (webdesign, retušování fotek). Po vybalení a zapojení se hned objevila vada displeje (svislý pruh). Posláno na reklamaci = výměna za nový. Monitor je na pohled pěkný, ergonomický. Obraz na dobré úrovni, ostrý, podání barev dobré. Bohužel po reklamaci displej trpěl nerovnoměrným podsvícením a velmi špatnou barevnou stálostí (levá polovina nádech do červena, pravá zase do modra). Poslal jsem opět na reklamaci. Výhoda je flicker free pro vaše oči. ECO senzor je příjemný, ale funkční pouze v některých režimech, v uživatelském režimu nefunguje. Senzorická tlačítka špatně reagují. Pro běžnou kancelářskou práci monitor doporučuji. Pro grafickou práci moc nedoporučuji, pouze v případě, že natrefíte na velmi dobrý kus.
rozlišení ostrý obraz flicker free ECO senzory jednoduchý design všechny kabely v krabici nastavení monitoru přes aplikaci v PC matný ergonomický stojan (kov+plast) žádný vadný pixel háček na odložení sluchátek české menu trochu levné zpracování (prohýbání plastů) senzorická tlačítka (velmi špatná reakce, kompenzuje to ale aplikace) první kus vadný při zatlačení na plastový rámeček se rapidně mění podsvícení kolem místa zatlačení špatná barevná homogenita 4x jsem reklamoval (1. reklamace svislý pruh v obraze, 2.-4. reklamace špatná barevná homogenita, vadný pixel, podsvícení)
Firma, Praha 8 12.06.2015
skvělý obraz, barvy IPS display rozlišení ruzné režimy barev, dá se přizpůsobit aktuální únavě očí atp. první kus jsem musel reklamovat - nefungoval DisplayPort, což je u monitoru nad FullHD, kde dané rozlišení podporuje pouze DP, velké mínus
Zákazník 27.01.2015
Kupoval jsem jako náhradu za HP LP2475w, hlavně kvůli velikosti rozlišení na grafiku (webdesign, retušování fotek). Po vybalení a zapojení se hned objevila vada displeje (svislý pruh). Posláno na reklamaci = výměna za nový. Monitor je na pohled pěkný, ergonomický. Obraz na dobré úrovni, ostrý, barvy dobré. Bohužel po reklamaci displej trpěl nerovnoměrným podsvícením a velmi špatnou barevnou stálostí (levá polovina nádech do červena, pravá zase do modra). Poslal jsem opět na reklamaci. Výhoda je flicker free pro vaše oči. ECO senzor je příjemný, ale funkční pouze v některých režimech, v uživatelském režimu nefunguje. Senzorická tlačítka špatně reagují. Pro běžnou kancelářskou práci monitor doporučuji. Pro grafickou práci moc nedoporučuji, pouze v případě, že natrefíte na velmi dobrý kus.
rozlišeníostrý obrazflicker freeECO senzoryjednoduchý designvšechny kabely v krabicinastavení monitoru přes aplikaci v PCmatnýergonomický stojan (kov+plast)žádný vadný pixelháček na odložení sluchátekčeské menu trochu levné zpracování (prohýbání plastů)senzorická tlačítka (velmi špatná reakce, kompenzuje to ale aplikace)první kus vadnýpři zatlačení na plastový rámeček se rapidně mění podsvícení kolem místa zatlačeníbílá plocha není bílá, část je do modra a část do červenabudu podruhé reklamovatoba monitory jsou ze série June 2014 (vypadá to na vadnou sérii)

+420 225 340 111