Dobrý den dne 20.9. jsem vám posílal dotaz ohledně nesrovnalostí mezi fotografiemi prezentujícími výrobek a skutečností. Odpověď experta Alzy ze dne 23.9 má argumentační úroveň asijského trhovce. Počet direktorů antény typu Yagi má přímý vliv na zisk, směrovost antény a současně potlačení nežádoucích signálů. Je - li inzerce doložena fotografií včetně uvedení typu výrobku a jeho ceny, je nutno vlastnosti, které přímo ovlivňují funkci výrobku dodržet. Jinak se jedná o klamání zákazníka. Pokusím se o přirovnání - Váš zaměstnavatel Alza vám pošle E-mail, ve kterém uvádí, že za svou péči o zákazníky získáváte odměnu 5 000,- kč, na bankovním účtě se vám objeví ale 50,- kč. Na váš dotaz ohledně nesrovnalosti a doložený E-mailem dostanete odpověď, cituji " ....obrázky jsou pouze informačního charakteru ". Dotaz zní - jak se liší zisk a směrová charakteristika inzerované 9 až 10 prvkové antény z propagačních snímků od vlastností 5 prvkové antény, dodávané ve skutečnosti. Tabulku prosím