PET AD homeoffice

Reklamace zboží značky Sencor

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.


Název servisu 

Telefon

E-mail

Adresa 

Provozní doba technické podpory Sencor

E-mail 

Telefon

Fast ČR,
a.s
+420 323 204 120[email protected]Technická 1701, 251 01 Říčany u PrahyPo-Pá 8:30 - 17:00[email protected]

+420 323 204 060


Fast ČR,
a.s
+420 323 204 120[email protected]Technická 1701, 251 01 Říčany u Prahy
Po-Pá 8:30 - 17:00[email protected]+420 323 204 060


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu



P-DC1-WEB02
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací