Alza.cz
Zobrazit katalog

Alza GameBox GTX1060

4,8 24 hodnocení
Herní PC Intel Core i5 8400 Coffee Lake 4 GHz, NVIDIA GeForce GTX 1060 6144MB, RAM 16GB DDR4 + Intel Optane 16 GB, SSD 250 GB + HDD 1 TB 7200 ot/min, DVI, HDMI a DisplayPort, typ skříně: Mini Tower, Windows 10 Home
Kód:  sklRB4b7

Alza GameBox GTX1060

Alza GameBox MY2018To chceš!

Šestijádrový procesor jako nový herní standard. Toužíte hrát hry ve Full HD rozlišení a nechcete řešit žádné nastavování detailů? Zahoďte váš starý počítač, Alza GameBox GTX1060 je skvělým řešením, prémiovou zárukou a designově vyladěným skvostem z dílny AlzaPC. Celá sestava je profesionálně sestavená do na míru upravené skříně Fractal Design Meshify GameBox. 

GameBox Meshify
bg

TESTOVÁNÍ FPS

NA NEJVYŠŠÍ DETAILY

AC: Origins

1920 × 1080

2560 × 1440

4K

AC: Origins

Far Cry 5

1920 × 1080

2560 × 1440

4K

Far Cry 5

PUBG

1920 × 1080

2560 × 1440

4K

pubg

Fortnite

1920 × 1080

2560 × 1440

4K

fortnite

CS:GO

1920 × 1080

2560 × 1440

4K

CS:GO

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Alza GameBox GTX1060+

Cooler Master Hyper TX3i

CHLADIČ PROCESORU

Fractal Design Essence 500W

POČÍTAČOVÝ ZDROJ

Windows 10 Home CZ 64-bit

OPERAČNÍ SYSTÉM

intelPřetažením nebo kliknutím vložte obrázek.
nvidiaPřetažením nebo kliknutím vložte obrázek.
asusPřetažením nebo kliknutím vložte obrázek.
samsungPřetažením nebo kliknutím vložte obrázek.
hyperxPřetažením nebo kliknutím vložte obrázek.

ČÍM VÁS POČÍTAČ PŘEKVAPÍ

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT

Procesor i5+ se 6jádryDrž tempo s dobou! 

Nejnovější kousek z dílny Intelu s 6-ti jádry. Funkce TurboBoost zvládne procesor našlápnout z 2.8GHz až na 4.0GHz. Tyto procesory se stávají novým standardem v herním počítačích pro rok 2018.

i5+
Optane


Intel OptanePro raketový start   

Tento paměťový modul s 16GB kapacitou má za úkol několikanásobně zrychlit práci s nejvíce používanými programy, které spouštíte s pevného disku (HDD). Díky této převratné technologii už Vás nebude omezovat malá kapacita SSD disku.

Základní deska ASUSherní řada ROG

Stavebním kamenem herního počítače Alza GameBox GTX1060 je deska Asus ROG STRIX 360B-G GAMING. Z názvu už napovídá její zaměření na hraní her. Nicméně nezaostává ani při práci či multimédiích díky zvukové kartě SupremeFX S1120A nebo nejmodernějšímu rozhraní USB 3.1 Gen1/2.

B360-G
GTX1060

GPU pro Full HDNVIDIA GTX1060 6GB

Grafická karta grafická karta Asus TURBO GTX 1060 6 GB skvěle těží z úsporného, ale přitom extra výkonného jádra Pascal. Navíc disponuje celkem 1280 CUDA Jádry. Užijte si pohodové hraní ve Full-HD. 

SSD Disk SamsungZa setinu ve hře

Zdlouhavé načítaní programů a operačního systému je minulostí. O výpočetní sílu se postará výkonný SSD Disk od Samsungu. Model 860 EVO 250GB s rychlostí zápisu 520MB/s a čtení 550MB/s vás rozhodně nenechá na nic čekat. 

Samsung.SSD
GameBox

GameBox MeshifySkříň od Fractal Design

Na míru upravená skříň pro modelovou radu Alza GameBox. Překvapí svým stylovým převedením, dobrým odvětráváním a tvrzeným bočným sklem. Celý dojem dotváří GameBox štítek na čelní straně skříně. 

Operační systémSkvělé zázemí pro vaše hry 

V počítači je nainstalován nejmodernější Windows 10 v 64bitové verzi, která nabízí nejlepší podporu pro veškerý hardware a využije ho na maximum.  

Windows 10
Acronis

AcronisModerní zálohovací systém 

Bojíte se ztráty dat? V sestavě Alza GameBox je z výroby obsažený software Acronis. Tento software je určení pro vytváření Image a zálohu dat vašeho PC. Licenci je potřeba zakoupit online.

 

Parametry a specifikace

Řada procesoru
Intel Core i5
Operační systém
Windows 10 Home
Rozšířená záruka
Prodloužená záruka
Typ sestavy
Herní
Model procesoru
Intel Core i5 8400 Coffee Lake

Operační systém

Operační systém
Windows 10 Home

Záruka

Rozšířená záruka
Prodloužená záruka

Použití

Typ sestavy
Herní

Procesor

Řada procesoru
Intel Core i5
Model procesoru
Intel Core i5 8400 Coffee Lake
Frekvence procesoru
2,8 GHz (2 800 MHz)
Počet jader procesoru
6 ×
Cache procesoru
9 MB
Core Boost Frekvence
4 GHz (4 000 MHz)
Max TDP
65 W

GPU značka/model

Značka grafické karty
NVIDIA GeForce
Model grafické karty
GTX 1060

Grafická karta

Paměť grafické karty
6 GB
Počet stream procesorů
1 280×
Speciální funkce grafické karty
GeForce VR-Ready

Základní deska

Socket
Intel 1151

Disk

Kapacita úložiště (celková)
1 250 GB (1,25 TB)
Typ úložiště
SSD + HDD
HDD Kapacita
1 TB (1 000 GB)
SSD Kapacita
250 GB (0,25 TB)
Počet otáček HDD
7200 ot/min

Barva a provedení

Barva
Černá
Velikost skříně
Mini Tower

Zdroj

Zdroj
500 W

Operační paměť

Výstupy

Grafické
DisplayPort, DVI, HDMI

Case

Šířka
212 mm
Výška
399 mm
Hloubka
395 mm

Produktová řada

Řada počítače
Alza GameBox
Více parametrů
Poznámka:

» Všechny pracovní PC pro grafiky
» Všechny domácí počítače
» Všechny pracovní PC pro střih videa
» Všechny herní PC sestavy do 25 000 Kč
» Všechny herní PC sestavy
  • Informace o zobrazené kapacitě v operačním systému.
  • Pokud není uvedeno jinak, je sestava dodávána v české lokalizaci.

» Všechny PC (počítače)


» Všechny Kancelářské PC, Pracovní stanice, PC na střih videa, pracovní PC

Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze ilustrativní charakter.

má blutut a wifi kartu?

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jak moc dobře by PC zvládl ARK: survival evolved. Díky za odpověď. :)

Dobrý den,který počítač byste mi doporučili tento a nebo tento https://m.alza.cz/alzapc/alza-gamebox-ryzen-5-d5271753.htm

Dobrý den, PC se dostává už s aktivovaným windowsem?

Dá sa v zostave zmeniť zdroj ?

Dobrý den, mohu přidat do pc například další disky aniž by se tím zrušila záruka ? a pokud by to šlo mohli by jste mi na žádost přidat další disk ? a ještě bych se chtěl zeptat co zahrnuje služba od vás že nastavíte počítač v základu ?

Dobrýden,mám otázku kolik tento PC dává FPS do hry Fortnite na minimální detaily? 200FPS?

Preco uz neni Fortnite GeForce k tomuto PC? Vsak doteraz bol, nie?

ako dlho ho budeťe ponukať aspoň do buducich vianoc :D

Dokáže tento pc utiahnut stream a hru ako napr Rust ? zároven?

123...
Diskuze a poradna k Alza GameBox GTX1060
Další informace

Pandemic Express – Zombie Escape (OZNÁMENÍ) – odstartuje boj o přežití už v květnu

Žánr titulů zaměřených na přežití prošel v posledních letech slušným vývojem, díky němuž se spektrum her, jež jej zastupují, rapidně zvýšilo. Slovo dokonce dostávají oblíbené režimy, které se někteří vývojáři rozhodli transformovat do plnohodnotných projektů. V našem dnešní oznámení vám představíme MMO akci Pandemic Express – Zombie Escape od společnosti tinyBuild, již si lze spojit třeba s povedeným simulátorem Graveyard Keeper.

Artifact (RECENZE) – Klenot zastíněný mamonem

Značnou část minulého týdne jsme se svědomitě věnovali nejnovější hře od společnosti Valve, která ji vzhledem k jejímu rozsahu zřejmě vyměnila za dlouho očekávaný Half-Life 3. Jak na nás karetní Artifact zapůsobil, v čem se nám vyloženě nelíbil a zda má šanci sesadit z trůnu Hearthstone, si máte možnost přečíst v naší recenzi.

Bannermen (Mini RECENZE) – dostali jsme konečně nástupce Age of Empires?

O nejnovějším dílu kultovní strategické série Age of Empires se dozvíme více až příští měsíc na Inside Xbox, kde by nám měli být konečně poskytnuty záběry z hraní, jichž jsme se nedočkali na E3 2018. Pro ty z vás, kteří hledají alternativu za známou RTS, máme dnes recenzi jejího duchovního následovníka s prvky magie Bannermen od nepříliš zkušeného vývojářského studia Pathos Interactive, jež s ním chce prorazit do světa.

Battlefleet Gothic: Armada II (RECENZE) – Řádná bitva o osud vesmíru může začít

Na začátku roku herní scéna zažívá podobnou etapu jako v letních měsících nebo v jeho závěru, kdy k nám míří jen hrstka projektů stojících za řeč. I když nelze považovat první dny letoška za suché, rozhodně nám nejsou servírována díla, která by nám zůstala v paměti déle nežli pár dnů. Upřímně proto vítám záměr vývojářů z Tindalos Interactive, kteří se rozhodli svou vesmírnou strategii Battlefleet Gothic: Armada II vypustit právě v této neúrodné fázi. Jak moc se tato nadějně vypadající RTS změnila od momentu, z něhož jsem vám přinesl naše košaté dojmy z hraní, si máte možnost přečíst v následujících odstavcích této recenze.

Book of Demons (Mini RECENZE) – diablovka z papíru

Stále ještě nesete v srdci křivdu po BlizzConu? Hledáte zajímavé akční RPG, které by mohlo utišit hlad po Diablo IV? Už nehledejte! Studio Thing Trunk totiž vynáší svůj papírem šustící skvost Book of Demons z early accessu a my jsme se mohli naplno pustit do prozkoumávání dungeonů vedoucích až do samotného pekla. Pojďte s námi.

Dawn of Man (Mini RECENZE) – po stopách předků

Už nějaký ten pátek si většina hráčské obce stěžuje na to, že budovatelské strategie nejsou dostatečně inovativní a dost často se odehrávají v už dobře známých historických érách. Vývojáři z Madruga Works se rozhodli reagovat na volání hráčů vytvořením svého projektu Dawn of Man, mapujícího první krůčky lidstva. Jak se jejich neobvykle zasazená RTS hraje, zjistíte v naší recenzi.

Dota Auto Chess (OZNÁMENÍ) – když se z módu stane plnohodnotný projekt

Herní modifikace jsou v posledních letech natolik oblíbené, že se jejich tvůrci nejednou rozhodnou udělat z nich plnohodnotné projekty, jež leckdy svými kvalitami dokonce zastíní samotnou předlohu. Šanci jednomu z povedenějších módů se rozhodla dát společnost Valve, kterou zaujal šachy připomínající mód pro hru Dota 2 od vývojářského studia Drodo. Výsledkem jejich spolupráce má být hra Dota Auto Chess. O co přesně jde, si přečtete v následujících řádcích.

Druidstone: The Secret of the Menhir Forest (Mini RECENZE) – malé, leč okouzlující RPG

Kultovní RPG Legend of Grimrock 2 měl možnost hrát snad každý skalní fanoušek žánru. I přes obstojné prodeje se však nakonec jeho vývojáři museli na nějakou dobu uchýlit do ústraní a pokusit se najít novou cestu, po které kráčet. Aktuálně se k nám vrací pod vlajkou studia Ctrl Alt Ninja Ltd. s tahovým RPG Druidstone: The Secret of the Menhir Forest, jež se od toho, co známe, hodně liší. Jaký názor na něj máme v naší redakci, si přečtete v recenzi.

EA Originals přináší tři nové značky, mezi nimi také Lost in Random (OZNÁMENÍ)

Od prezentace EA Play jsme skrytě očekávali informace o menších nezávislých titulech skrytých pod značkou EA Originals. Na otevřené scéně si sice menší dílka své místo neuzurpovala, ale přece jen jsme se dozvěděli o trojici nových titulů, z nichž nejsdílnější byli tvůrci Zoink Games s jejich projektem Lost in Random, kde své významné místo hraje náhoda.

Hearthstone – Rastakhan's Rumble (Mini RECENZE) – souboj Loa může začít

Jen málo her se může pyšnit tím, že by je jejich tvůrci stabilně rozšiřovali. Heartstone od společnosti Blizzard však mezi tuto malou skupinku patří, díky čemuž jsme se k němu v minulých týdnech vrátili v rámci vydání Hearthstone – Rastakhan's Rumble, které vám v naší dnešní recenzi představíme.

Jon Shafer's At the Gates (Mini RECENZE) – solovka od designera Civilization 5

Pro některé vývojáře znamená solová dráha něco, o čem snili od prvního momentu, kdy začali pracovat v herním průmyslu. Jiní tuto cestu naopak vnímají jako příliš velký risk. Designer Civilization 5 se stejně jako řada jiných rozhodl vytvořit něco svého. Jak se jeho studiu Conifer Games povedla tahová strategie Jon Shafer's At the Gates, vám poví naše recenze.

Kenshi (Mini RECENZE) – nový král RPG sandboxů

Vývoj her je běh na dlouhou vzdálenost. Některé projekty vytvářejí tvůrci jen pár měsíců, jiným naopak musí věnovat třeba celou dekádu. Autoři Kenshi na svém díle pracovali celkem dvanáct dlouhých let, během nichž se snažili své dílo maximálně vyladit. Dnes tu pro vás máme jeho recenzi, v níž vám nastíníme, zda stojí za váš čas.

Project Winter (Mini RECENZE) – sociální survival plný nástrah

Najít mezi hrami zaměřenými na přežívání v pustině skutečně osobitý kus odklánějící se citelně od většiny je občas nadlidský úkol. Čas od času se nám však podaří narazit na dílo, které se od většiny zásadním způsobem liší. Project Winter je na první pohled zajímavě vypadající titul kombinující v sobě aspekty survivalu a sociálních her, jež jsou u hráčů velmi oblíbené. V čem zaujala nás, vám objasníme v naší recenzi.

Re-Legion (Mini RECENZE) – revolta ve jménu božím

Někteří hráči si stabilně stěžují na absenci vývoje u strategického žánru, který se dle nich posouvá kupředu jen minimálně. Většina vývojářů jejich názor samozřejmě nesdílí, najdou se však i tací, kteří se snaží aktivně pracovat s komunitou a vyvíjet dle jejich vrtochů hry. V této recenzi vám představíme cyberpunkovou RTS Re-Legion, jež má potěšit fandy inovací a Cyberpunku 2077.

Return of the Obra Dinn (Mini RECENZE) – adventura, kterou by byla škoda minout

Čas od času se stane, že nám některý nezávislý klenot proklouzne mezi prsty. Třebaže Return of the Obra Dinn vyšlo už před několika měsíci, nakonec jsme se k němu kvůli neustávajícímu přívalu her dostali až nyní. Náš pohled na novinku Lucase Popea vám nabídne tato recenze.

Ricky Runner: SUPERBOOT CUP (DOJMY Z HRANÍ) – Sprint v mimozemském šampionátu

Česká nezávislá scéna se v posledních měsících dostala do laufu a na vlně úspěšných titulů se veze také studio Contra Concept, které se chce na přeplněném trhu Steamu prosadit se svou kompetitivní skákačkou Ricky Runner. Pojďme se podívat na naše první dojmy z early accessu, jenž oficiálně startuje 30. listopadu.

Rise of Industry (Mini RECENZE) – nesmírně chytlavé budování

Budovatelské strategie zaměřené na budování měst a různých typů zábavních zařízení frčely především v devadesátých letech minulého století. V současnosti se takto laděné RTS znovu vrací na scénu, protože komunita po nich stále baží a herní vývojáři se snaží utěšit její hlad. Jedním ze zástupců nově vydávaných budovatelských projektů je též dnes recenzovaný Rise of Industry od Dapper Penguin Studios, o jehož kvalitách se více dozvíte v recenzi. 

Sniper Elite V2 Remastered (OZNÁMENÍ) nabízí opravené textury a kompletní obsah

Přivádění několik let starých titulů zpět k životu patří k oblíbeným způsobům, jak ještě vytřískat ze zapomenutých kousků pár dolarů/eur navíc od fanoušků originálu nebo nováčků v sérii. Studio Rebellion se rozhodlo vzkřísit svůj oblíbený projekt Sniper Elite V2, a proto se se v dnešní novince podíváme, zda jeho vylepšená verze stojí za investici.

Underworld Ascendant (mini RECENZE) – Neslavný návrat legendy

Návraty slavných herních vývojářů jsou poslední dobou hodně v módě. Po Brianu Fargovi k nám nyní se svým projektem míří také Warren Spector v čele malého studia OtherSide Entertainment. Jak se jeho nové RPG Underworld Ascendant povedlo, si přečtete v naší minirecenzi.

V Ary and the Secret of Seasons (OZNÁMENÍ) se stanete bojovníkem zimy

Poručíme větru, dešti aneb hrátky s počasím nikdy neomrzí. Na mechanikách střídání ročních období bude založeno akční RPG Ary and the Secret of Seasons od studií eXiin a Fishing Cactus. Pestrobarevný svět s hrdinským fantasy příběhem prožijeme v kůži mladé slečny Ary, jež musí (ne)překvapivě zachránit svět před pradávným zlem. Čím nás může tento dětsky vypadající titul zaujmout, se dozvíte v našem článku.

Warparty (Mini RECENZE) – doba kamenná z jiného úhlu

Relativně nedávno jsme vám v naší mini recenzi představili velmi vydařenou budovatelskou strategii Dawn of Man, která se zaměřovala na éru vzestupu lidské civilizace. Skrze náš dnešní článek se detailněji podíváme na RTS Warparty od společnosti Warcave, jež nám chce počátky našeho druhu představit z dosti odlišného úhlu. Zda je na tom jejich hra minimálně tak dobře jako nedávno recenzovaný projekt, se dozvíte po přečtení následujících odstavců.

World War 3 (DOJMY Z HRANÍ) – První postřehy z nepříliš vydařené budoucnosti

V průběhu minulého týdne jsme měli možnost řádně otestovat novou multiplayerovou FPS od vývojářů z The Farm 51, která 19. října dorazila do předběžného přístupu. V čem nás World War 3 nadchlo a jaké nedostatky jsme mu naopak vytkli, si máte možnost přečíst v našich dojmech z hraní.

Creature in the Well (Mini RECENZE) – Hack and Slash Pinball s příběhem

Když jsem poprvé slyšel o hře vývojářů z Flight School Studio, mylně jsem si myslel, že pracují na dalším projektu ze světa legendárního H. P. Lovecrafta. Brzy jsem byl ovšem vyveden z omylu prvními záběry z hraní, ve kterých bylo Creature in the Well prezentováno jako velmi osobitý hack and slash titul, jehož tvůrci se nebrání inovování tohoto pomalu zatuchajícího žánru. Zda se jim vylepšování zavedených pravidel daří, si přečtete v naší recenzi.

Foundation (DOJMY Z HRANÍ) – rychlé nakouknutí do temného středověku

Každý den k nám díky předběžnému přístupu dorazí minimálně pět až deset titulů, za nimiž nestojí velké vydavatelské domy, nýbrž malá nezávislá studia s velmi nejistou budoucností sázející vše na svůj aktuální projekt. Nedávno do těchto divokých vod vypustila své budovatelské dílo Foundation nepříliš zkušená indie společnost Polymorph Games. Jaké pocity v nás jejich první hra zanechala, vám nastíníme v našich dnešních dojmech z hraní.

Game Developers Conference 2019 – Epic Games Store se vytasil s těžkou munici

Ani ve třetím dni průběhu Game Developers Conference se zainteresovaný divák nenudí. Poté, co se v prvním dnu svět dozvěděl o bezdrátové virtuální realitě, ten druhý Google šokoval službou pronájmu hardwaru a streamováním hry ve 4K (Google Stadia) a dnes se o téma k hovoru zasloužil Epic Games Store se svými exkluzivitami. Co vše se v nejbližší době neukáže na Steamu, se dozvíte v naší novince.

Homeworld 3 (OZNÁMENÍ) na chystaném pokračování se můžete podílet i vy

Během herní události PAX West se stalo něco, co jen málokdo očekával. Gearbox oznámili pokračování oblíbené vesmírné real-time strategie Homeworld s číslovkou 3. Poslední Homeworld k nám přiletěl před dlouhými 16 lety (nepočítám remaster z roku 2015 a pozdější spin-off Desert of Kharak), takže by se slušelo říct, že už bylo na čase! Bude se jednat o prequel, nebo plnokrevné pokračování? A jak se můžeme podílet na vývoji? Odpovědi naleznete v dnešním článku.

Pathologic 2 (Mini RECENZE) – temná adventura čpící smrtí

Když bylo Pathologic poprvé ukázáno světu, nejednalo se o dílko, k němuž by si našla cestu rozsáhlá hráčská obec. Šlo o nepřístupný projekt, do jehož hraní se nakonec pustila jen hrstka jedinců. Před řadou měsíců právě tato skupinka fandů zajistila vývojářům z Ice-Pick Lodge finance na to, aby mohli vytvořit remaster tohoto kousku. Jak se Pathologic 2 nakonec povedlo, vám řeknou následující řádky naší recenze.

Power Rangers: Battle for the Grid (Mini RECENZE) – neuspokojivé morfování

Pamatujete na časy, kdy jste si o sobotním dopoledni pustili televizi a vyskočil na vás žlutý pokémon metající blesky, digimoňácký robot nebo disneyovsky roztomilé kukuče animáků? Možná si vzpomenete také na nepříliš povedený seriál, v němž banda teenagerů chránila naši planetu před nájezdy příšer ve službách zlotřilé Rity. Ano, Strážci vesmíru, Power Rangers chcete-li, dostali svou vlastní bojovku od studia nWay. Jakých kvalit dosahuje? Zjistíte v naší recenzi.

Provalil se nový Splinter Cell? (SPEKULACE)

Tvůrci největších AAA titulů jsou jenom lidé, kteří čas od času udělají nějakou klukovinu. Čerstvě by se o své dojmy mohl podělit Julian Gerighty, který asi bude mít po propařené noci co vysvětlovat svému zaměstnavateli, společnosti Ubisoft. V rámci bujaré zábavy se svými přáteli totiž do světa vypustil tweet, v němž naznačuje práci na novém dílu Splinter Cell. Co z toho můžeme vyvozovat, se dozvíte v našem článku.

Roller Champions (NOVINKY) – konec spekulacím, futurističtí bruslaři přichází

Na konci května na internet unikly informace o připravované sportovní hře Roller Champions, kde jednotliví hráči budou soutěžit v bizarním mixu bruslařských závodů, rugby a vybíjené. A světe div se, všechno to byla pravda. Ubisoft tyto zprávy oficiálně potvrdil na své vlastní prezentaci během E3 2019. Více informací naleznete v našem článku.

SpellForce 3: Soul Harvest (Mini RECENZE) – obsahově bohatá expanze

Když vývojáři z  THQ Nordic oznámili světu, že chystají třetí díl strategie SpellForce, jen málokdo věřil tomu, že se jim povede vytvořit dílo odpovídající kvalitám této slavné značky. Nakonec se jim však vcelku zadařilo, nebýt technických nedostatků, odnesl by si jejich kousek v naší recenzi i vyšší hodnocení. Nyní k nám tvůrci této neobvyklé RTS míří se samostatnou expanzí SpellForce 3: Soul Harvest. Co na ni říkáme, vám poví následující řádky.

Starfield (NOVINKY) – Todd Howard se během E3 akce Coliseum potkal s Elonem Muskem

Vzhledem k tomu, že si na letošní E3 Bethesda nepřipravila žádné konkrétnější informace v rámci své prezentace ohledně titulu Starfield, nezbývá než se spokojit s několika málo střípky vypuštěnými Toddem Howardem na E3 panelu Coliseum, kde společně s Elonem Muskem probírali nejen videohry.

Svoboda 1945 navazuje na kvalitní zpracování historie v projektu Atentát 1942 (Dojmy z Gamescomu)

Vývojáři z Charles Games sesbírali po celém světě řadu ocenění za svůj originální edukativní počin Atentát 1942, který se v roce 2017 stal nejlepší českou hrou. Svým netradičním pojetím vyprávění nepříjemných historických momentů českého národa zabodovali také v USA v rámci festivalu Games for Change, ale u nás se o jejich hře moc nemluví. Rozhovor s Vítem Šislerem na českém stánku výstavy Gamescom nás utvrdil, že to je velká chyba, jak se dozvíte na dalších řádcích.

The Banner Saga 3 (RECENZE) – Povedené zakončení epické trilogie

Finální část trilogie taktických RPG, The Banner Saga, je po letech čekání konečně tu. Jak si The Banner Saga 3 vedla v našich očích a zda má cenu do tohoto osobitého dílka od vývojářů ze Stoic Studios investovat, vám řekne tato recenze.

The Bard’s Tale IV: Barrows Deep (RECENZE) – Nevybroušený klenot

Po čtyřech desítkách hodin tu pro vás máme recenzi zacílenou na nejnovější projekt slavného vývojářského studia inXile Entertainment vedeného veteránem herního průmyslu Brianem Fargem. Jak na nás The Bard’s Tale IV: Barrows Deep zapůsobilo, v čem na tom mohlo být lépe a čím nás nadchlo, naleznete v následujících odstavcích.

The Crew 2 (RECENZE) – Napříč Amerikou autem, lodí i letadlem

Po neuspokojivém prvním díle přijíždí vývojáři z Ivory Tower s The Crew 2. Pod záštitou Ubisoftu navíc hra značně nabobtnala: ani ne tak rozlohou (ta zůstala stejná), ale kromě dvoustopého závodění můžeme nově zčeřit vodní hladiny i nebeská oblaka. V jádru však zůstává The Crew 2 čistou závodní arkádou, která se pokouší napravit pošramocenou reputaci prvního dílu. Jestli se jí to podařilo, se dozvíte v naší recenzi.

Astroneer (Mini RECENZE) – unikátní vesmírný sandbox

Předběžný přístup umožnil vznik rozsáhlé škály osobitých projektů, které by bez něj zřejmě neměly šanci, protože jejich autoři by na vývoj prostě neměli peníze. System Era Softworks se na počátku vývoje Astroneer neřadilo mezi nejznámější kolosy, díky tomuto sandboxovému survivalu se mu však podařilo zaujmout davy. Jestli si jejich dílo takovou pozornost zasloužilo, vám řekne naše dnešní recenze.

Conan Exiles (RECENZE) – Úctyhodný návrat Barbara Conana

Herní gigant Funcom se opět ujal Barbara Conana a vytvořil akční RPG Conan Exiles, ve kterém přežíváte v syrovém světě Roberta E. Howarda. Na otázky, co nám tento neotřele vypadající survival nabídl, jak šlapal, čím vyčníval a v čem nás naopak zklamal, můžete najít odpovědi v naší recenzi.

Dakar 18 (RECENZE) – Beznaděj v písečné bouři

Na obrazovky našich herních přístrojů se po dvoutýdenním odkladu dostává zpracování jednoho z nejnáročnějších motoristických závodů planety. Titul Dakar 18 si vzal za úkol přenést plnohodnotný zážitek z cesty napříč Jižní Amerikou. Jak se tvůrcům ze studia Bigmoon Entertainment povedl jejich záměr, se dozvíte v naší recenzi.

Hollow Knight (RECENZE) – Dark Souls ve světě hmyzu

Akční skákačka Hollow Knight původně vyšla pro PC už v roce 2017. Kvůli dobrému přijetí hráči i kritikou se studio Team Cherry ve spolupráci s japonským vydavatelem Nintendo rozhodli přivést svůj úspěšný titul i na konzoli Switch. Sklidí dobrodružství malého hmyzího rytíře úspěch i tady? Zjistíte v naší recenzi.

Madden NFL 19 (NOVINKY) – Americký fotbal hlásí návrat na počítače

Americký fotbal, který se stává stále populárnější i v ČR, se hlásí s další sezónou digitální simulace. Po deseti letech čekání se vrací zpět na stolní počítače, takže se bojů o ligové prvenství mohou zúčastnit i hráči u PC. 10. srpna se tak mohou přidat k vlastníkům PS4 a Xbox One a naplno se pohroužit do běhání s šišatou merunou.

Pathfinder: Kingmaker (RECENZE) – Pekelně chytlavý žrout času

Po vydařeném, leč mírně problematickém The Bard's Tale IV tu máme tento měsíc další projekt jedné z legend herního průmyslu. Tentokrát nám bylo dáno k dispozici izometrické RPG Pathfinder: Kingmaker od Chrise Avellona, v němž jsme strávili něco přes padesát hodin. Přímo stovku. Jak na nás jeho nové dílo nesoucí se v duchu starých klasik jako Baldur's Gate či Icewind Dale zapůsobilo, si můžete přečíst v recenzi.

Střílečka Caliber může rozvířit multiplayerové vody (Dojmy z Gamescomu)

Společnost Wargaming se po světě proslavila především díky svým arkádám za kniplem řady válečných strojů, jimž vévodí tanky ve World of Tanks. Jenže tvůrci se nechtějí nechat zaškatulkovat, takže se pustili do neprozkoumaných vod. Brzy čekejte naši recenzi na jejich diablovku Pagan Online, nyní se blíže podíváme na taktickou kooperativní střílečku Caliber.

Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr (RECENZE) – Akční RPG z dystopického světa

Studio NeocoreGames se vrhlo do temné budoucnosti Warhammeru 40k, do nějž zasadilo další ze svých akčních RPG. Ve Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr se jako jeden z Císařových inkvizitorů vydáte po stopách ztracené lodi Martyr ukrývající ve svém nitru ničivé tajemství. V naší recenzi se podíváme na PC verzi této dystopické diablovky.

We Happy Few (RECENZE) – Je libo se pořádně nadopovat?

V naší redakci jsme specifický survival We Happy Few sledovali prakticky od prvního dne, kdy vstoupil do předběžného přístupu. Nyní tu pro nás vývojáři z Compulsion Games mají finální verzi svého díla, s níž si chtějí získat srdce hráčů. Co na ni říkáme, si můžete najít v naší recenzi.

Atlas (DOJMY Z HRANÍ) – nedodělaný, ale přesto zábavný pirátský reskin Arku

Když vývojáři z Grapeshot Games (dceřinného studia Wildcard games, autorů populárního titulu Ark: Survival Evolved) oznámili datum vydání svého nového MMORPG projektu Atlas s možností výběru PvP i PvE režimu, zajásalo nejedno hráčské srdce. Přeci jen, alternativa k Sea of Thieves bez jeho prokazatelných nedostatků vypadala velmi lákavě. Jak se nám hra nakonec líbila, se dozvíte níže.

Forza Horizon 4 (RECENZE) – Král je mrtev, ať žije král

Série Forza Horizon patří k tomu nejlepšímu, co si lze na poli závodních arkád v otevřeném světě zahrát. Vývojáři z Playground Games přesouvají dění festivalu Horizon do Británie a ozvláštňují hru zejména o pravidelné změny ročních období, které mění vizuál i hratelnost. Jak se nám Forza Horizon 4 líbila, se dozvíte v recenzi.

Mad Box (PREVIEW) – autoři Project CARS oznamují novou herní konzoli

Rozvířit stojaté vody konzolového světa plánují Slightly Mad Studios se svou novou herní krabičkou jménem Mad Box. Ta by měla být nejvýkonnější konzolí světa, avšak její vydání je prozatím v nedohlednu. Uvnitř článku jsme shromáždili všechny dostupné informace o této novince a zároveň se můžete podívat na první koncepty, jak by Mad Box mohl vypadat.

Observation (Mini RECENZE) – Houstone, máme problém!

Astronautka Emma Fisher má problém – probírá se sama na opuštěné stanici, netuší, co se stalo, a jediný kontakt s inteligentní bytostí představujete vy, palubní počítač S.A.M. Skotské studio NoCode, jež se proslavilo hororovou prvotinou Stories Untold přineslo v Observation zajímavou premisu, která posunuje žánr puzzle adventury novým směrem. Jak se nám napínavý výlet do kosmu líbil, se dočtete v recenzi.

Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered (RECENZE) – Král destrukce v novém kabátku

Jsou hry, které i přes své kvality upadnou v zapomnění a jednou z nich by mohlo být i Red Faction: Guerrilla. Tato akce v otevřeném světě od studia Volition postavená na svobodné destrukci prakticky všeho změnila několikrát svého majitele. Aktuálně jak studio, tak i značka patří pod vydavatelství THQ Nordic, jež si tímto remasterem dost možná zkouší, jestli jsme připraveni na plnohodnotné pokračování. Co vše Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered nabízí, se dozvíte v naší recenzi.

Street Fighter 30th Anniversary Collection (RECENZE) – Pouliční bojovka uzavírá třetí dekádu své existence

Slavná série Capcomu Street Fighter slaví třicet let. V antologii Street Fighter 30th Anniversary Collection můžete zavzpomínat na nejslavnější momenty kultovní bojovky. Jestli stojí za pořízení, se dozvíte z naší recenze.

The Occupation (Mini RECENZE) – velmi dobrý, ale krátký politický thriller

Pokud jste fanouškem indie titulů, je pravděpodobné, že je vám povědomá hra s názvem Ether One, která si vysloužila několik nominací na prestižní herní ocenění. Po čtyřech letech nám její vývojáři z White Paper Games opět přinesli zajímavé dílko, v němž se tentokrát ocitnete v kůži investigativního novináře. Více v naší mini recenzi.

Civilization VI: Gathering Storm (Mini Recenze) – Povedené DLC ve znamení velkých katastrof

Poslední díl série Civilization se pyšní tím, že v něm Firaxis Games kombinuje většinu vyvedených prvků značky, po nichž hráči po celá léta bažili. V Civilization VI byl skrze první expanzi Rise and Fall značně vylepšen systém diplomacie, zefektivněny souboje, upraveny frakce a upravena celková hratelnost. V naší dnešní recenzi vám podrobně představíme nejnovější rozšíření Gathering Storm, které probouzí doposud spící přírodu.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (RECENZE) – Vačnatec se konečně dostane ke každému

Po roce od vydání remasteru pro PS4 přichází trojice dobrodružství střeleného vačnatce v souborném vydání Crash Bandicoot N. Sane Trilogy i na ostatní herní platformy. Od 29. června můžeme přijmout výzvu devadesátých let a okusit na dnešní dobu nečekanou obtížnost. Více v recenzi.

Detroit: Become Human (RECENZE) – Dokonalé interaktivní drama

Když v roce 2013 studio Quantic Dream představilo technologické demo Kara, hráčská veřejnost byla příběhem androida s lidskými emocemi uchvácena natolik, že to autory přimělo k práci na plnohodnotné hře. Tak se zrodilo interaktivní drama Detroit: Become Human. Stojí další velká exkluzivka pro PS4 za to? Dozvíte se v naší recenzi doplněné o video.

Game Access 19 (REPORTÁŽ) – pět nejlepších indie her z Brna

Žádné Los Angeles, Kolín nad Rýnem ani Tokio. A ani ta Praha ne! Už čtvrtý ročník oblíbené herní akce Game Access se konal stejně jako v předcházejících letech v Brně a ukázalo se na něm přes sedmdesát indie titulů z Česka i zahraničí. Vystavené hry pak doprovodily přednášky hostů z řad významných vývojářů a my jsme samozřejmě byli u toho. V tomto článku najdete reportáž z výstavy a také pět nejlepších her, které jsme si v Brně zahráli.

Left Alive (RECENZE) – ušmudlaný konflikt budoucnosti

Série Front Mission spatřila světlo světa v roce 1995 a od té doby jsme se dočkali třinácti projektů různé kvality a žánrů z univerza ničivého konfliktu blízké budoucnosti, naposledy v roce 2010 střílečky Evolved. Poté se nad ságou japonského vydavatele zavřela voda a sedm let jsme o ní pořádně neslyšeli. Změnu přináší titul Left Alive od studia Ilinx, na nějž si posvítíme v dnešní recenzi.

Ancestors Legacy (RECENZE) – Brutální RTS z éry štítové hradby

Polské vývojářské studio Destructive Creations se po diskutabilním úspěchu kontroverzního kousku Hatred na pár let stáhlo z herní scény. Nyní se vrací s vikinskou strategií Ancestors Legacy, jež by měla hráče oslnit především specifickou hratelností a slušnou dávkou brutality. Co si o ní myslíme a jestli stojí za koupi, si přečtete v naší recenzi.

Bendy and the Ink Machine (Mini RECENZE) – komiksový horor

Autoři nezávislé scény mají několik výhod a hlavní z nich je, že se nemusí ohlížet na přání vydavatele. Proto když se rozhodli vývojáři z Joey Drew Studios vytvořit 3D horor Bendy and the Ink Machine v komiksové retrografice, nic jim nestálo v cestě realizovat jejich vizi. V naší mini recenzi se můžete dozvědět, jak se tento výtvor hraje.

God Eater 3 (RECENZE) – lovení monster zas a znovu

Série akčních adventur God Eater si i po téměř jedné dekádě existence drží poměrně solidní fanouškovskou základnu, studio MARVELOUS! a vydavatel Bandai Namco proto teď přichází s už třetí kapitolou díla, kde lidstvo svádí nerovný boj s všežravými bytostmi zvanými Aragami. Jak se nám tato výprava do postapokalyptické budoucnosti, jež vyšla 8. února 2019 pro PC a PS4, líbila, se dozvíte v naší recenzi.

Kingdom Come: Deliverance – From the Ashes (RECENZE) – Budování vesnice za všechny prachy

První velké DLC k momentálně nejpopulárnější české hře je na světě. Vývojáři z Warhorse Studios nám prostřednictvím placeného rozšíření pro své RPG Kingdom Come: Deliverance nabízí možnost vybudovat si a spravovat středověkou vesnici. Stojí From the Ashes za investici, anebo bude lepší počkat si až na další přídavek? Zjistíte v naší recenzi.

NBA 2K19 (RECENZE) – Práce, pot, slzy a mikrotransakce

Podzimní sportovní hry se vřítily do poprázdninově klidných vod jako hurikán a strhávají na sebe velkou pozornost. Mimo fotbal a hokej se o své slovo hlásí také simulace basketbalu. Pod bezednými koši v NBA 2K19 jsme strávili dvě desítky hodin a nyní vám tak můžeme v recenzi předat naše dojmy z hraní titulu od společnosti 2K Sports.

Super Cane Magic ZERO (Mini RECENZE) – šílené RPG plné nespoutané akce

Studio Evil je v herní sféře známé především tím, že produkuje ztřeštěná a hlavně osobitá díla, kterými chce ukázat, že i s malými projekty lze zaujmout nemalou část hráčské obce. Jejich poslední produkt, šíleně vypadající RPG Super Cane Magic ZERO, bylo ve vývoji celé čtyři roky. Ty převážně strávilo v předběžném přístupu, který nyní opouští, aby se mohlo předvést světu v celé své kráse. Pokud vás zajímá náš názor, určitě si sjeďte tuto recenzi.

Unruly Heroes (Mini RECENZE) – po stopách Opičího krále

V našich minirecenzích se často věnujeme méně propagovaným projektům, které by neměly ujít vaší pozornosti. Jedním z nich je také prvotina francouzského týmu Magic Design Studios, jež se rozhodlo zpracovat tradiční čínský mytologický příběh do své plošinovky Unruly Heroes. Necháte se zlákat jejich putováním na západ?

Vytáhl Crackdown 3 (RECENZE) z vod průměrnosti jeho multiplayer?

Naše recenze Crackdown 3 se dnes konečně dočká svého završení. Mírně nadprůměrné hodnocení v našem posuzování díla Sumo Digital totiž nezahrnovalo hodiny strávené v multiplayeru, jenž jsme mohli otestovat až po vydání. Na následujících řádcích se dozvíte, zda se módu Wrecking Zone podařilo napravit reputaci nejnovější herní exkluzivitě společnosti Microsoft, nebo se k němu upínaly naděje fanoušků marně.

Wasteland 3 má datum vydání (NOVINKA)

Zatímco nám některé letošní akce servírovaly doslova jednu bombu za druhou, Xbox X019 patřil mezi události, u kterých asi usínali i někteří skalní fanoušci Xbox. Přesto jsme se v jejím průběhu dočkali pár zajímavých momentů, mezi něž rozhodně patřilo vypuštění nového traileru k Wasteland 3, který fakticky zakončil celý maraton. Co vše čerstvé video přineslo, vám povíme v následujících odstavcích naší novinky.

Apex Legends (TIPY) – 12 vychytávek, o kterých možná nevíte

Apex Legends, battle royale FPS studia Respawn sice vyšla teprve před měsícem, už za tak krátkou dobu si ale stihla získat miliony fanoušků a aktivních hráčů. A i když se z pohledu herních principů nejedná o nijak zvlášť složitou hru, obsahuje spoustu malých detailů a vychytávek, které vám snadno mohly uniknout. Pojďme se tedy podívat na 12 tipů, jež vám v tomto titulu trochu ulehčí boj o přežití.

Call of Duty: WWII – Shadow War (RECENZE) – Obstojné finále

Finální část Call of Duty: WWII – Season Pass z dílen Sledgehammer Games je tu. Jaké dojmy v nás Call of Duty: WWII – Shadow War zanechalo, v čem vyniká a které lokace nám v něm nejvíce přirostly k srdci, si máte možnost přečíst v následujících řádcích naší recenze, v nichž vám mimo jiné řekneme, zda stojí celek za pozornost.

Call of Duty: WWII – United Front (RECENZE) – Boj ve stínu Stalingradu

O víkendu jsme si zahráli poslední vydané DLC ke Call of Duty: WWII. Jak moc nás United Front zaujalo a zda se kvůli němu vyplatí zakoupit třeba celý season pass, se dočtete v naší recenzi.

Dead or Alive 6 (NOVINKY) – jak se vede japonské mlátičce v recenzích?

Dead or Alive 6 se objevilo na herním trhu 1. března a s týdenním odstupem se vyrojily recenze, které tuto nadějnou bojovku zevrubně hodnotí. Pojďme se společně podívat, zda se vyplatí za projekt studia Team Ninja utratit peníze, či se raději poohlédnout jinde. Protože v případě, že budete chtít mít kompletní sestavu bojovníků, pořádně se prohnete. Více v naší novince.

Degrees of Separation (Mini RECENZE) – jako voda a oheň

Ponořit se do vod nezávislé herní scény a vyplavat na povrch s tipem na kvalitní titul bývá úkol pro dobrodruhy, přesto jej pro vás v redakci rádi podstupujeme. Naposled v naší síti skončila 2D kooperativní plošinovka od studia Moondrop, za niž se postavil vydavatelský dům Modus Games. Jestli toužíte poznat sympatickou dvojici ohnivé Ember a chladného Rimeho, neváhejte si přečíst naši mini recenzi.

Far Cry 5: Lost on Mars (RECENZE) – Raketou na Mars

Arkádová akce odehrávající se v americké Montaně dostává v pořadí již druhé DLC. Ale podobně jako to první, i Lost on Mars nechává vidláckou Montanu daleko ve zpětném zrcátku. V tomto případě dokonce ve zpětném zrcátku vesmírné rakety. Lost on Mars nás totiž zavede na rudou planetu, odkud budeme muset zachránit Zemi před mimozemskou invazí. Far Cry 5: Lost on Mars je pěkně šíleným přídavkem, a jestli se Ubisoftu povedl, zjistíte v naší recenzi.

Fear The Wolves (Mini RECENZE) – s průměrem už dnes neprorazíš

Nedávno vypuštěný Apex Legends celému hernímu světu jasně ukázal, že na BR scéně je stále místo pro nové inovativní projekty, které celý žánr určitým způsobem posunou kupředu. Před několika dny vydaná FPS Fear The Wolves se stejně jako vycházející hvězda od Respawnu snaží prorazit skrze prvky, jež ostatní díla nenabízí. Jak se jí to daří, vám poví naše recenze zacílená právě na nový titul vývojářského studia Vostok Games.

Football Manager 2019 (RECENZE) – Trenérská dřina

Fotbaloví fanoušci virtuálních lig se opět dočkali dalšího pokračování oblíbeného simulátoru života manažera světových klubů. Football Manager 2019 od Sports Interactive přináší klasickou porci průzkumu statistik, určování nejlepší taktiky a přidává několik novinek, jež odliší letošní ročník od minulých let. Podrobnější informace najdete v naší recenzi.

NieR: Automata Game of the YoRHa (RECENZE) – stroje a androidi se řežou v kompletní edici

23. února 2017 studio PlatinumGames vydalo akční RPG NieR: Automata, aktuální díl stejnojmenné série, ve kterém se lidstvo brání invazi nepřátelských strojů. Ohlasy hráčů i kritiků byly v drtivé většině pozitivní a nadšené, načež o dva roky později vychází s podtitulem Game of the YoRHa v kompletní edici se všemi DLC a několika bonusy. V naší recenzi jsme tomuto titulu pořádně posvítili na součástky, jak se nám líbil?

Remnant: From the Ashes (RECENZE) – Mimozemská invaze s pořádně hlubokými kořeny

Svět v alternativní minulosti byl napaden záhadnými stromovitými tvory, kteří téměř vyhubili veškeré lidstvo. Co stojí za jejich invazí a proč tak touží zničit lidské plémě? To jsou otázky, na něž budete hledat odpovědi v akčním titulu v soulsborne stylu Remnant: From the Ashes s RPG prvky, pokud nezhynete rukou dřevěných monster. Jak se nám projekt studia Gunfire Games zamlouval, se dozvíte v naší recenzi.

Sea of Thieves (RECENZE) – Divoké dobrodružství na vlnách

Legendární vývojářské studio Rare zná většina hráčů z přelomu milénia. Nyní se však tato kreativní parta snaží vrátit na scénu s online akcí Sea of Thieves, která by měla hráče uchvátit především osobitým zasazením a zajímavými herními mechanizmy. Do jaké míry se jim návrat na výsluní povedl a jak si v našich očích stojí jejich dílo, vám poví recenze.

Wargroove (Mini RECENZE) – minimalismem k vítězství?

S vydařenou plošinovkou Starbound vývojáři z Chucklefish světu jasně ukázali, že jsou schopni dělat kvalitní nezávislé hry. V minulých dnech se k nám tvůrci slavného vesmírného sandboxu vrátili s tahovou strategií Wargroove, s kterou by chtěli navázat na úspěch svého předchozího projektu. Pokud vás zajímá, jak jejich novinka dopadla, určitě si přečtěte naši recenzi.

Call of Duty: Black Ops 4 (RECENZE) – Do čtveřice všeho dobrého

Call of Duty je zpět. Po loňském návratu ke kořenům série a na bojiště druhé světové války se opět podíváme na moderní konflikty, kde se staneme členy elitních jednotek specializujících se na tajné operace. Stojí za to vydat se s Call of Duty: Black Ops 4 od studia Treyarch znovu do akce, nebo s klidným svědomím můžeme zůstat na základně? Dozvíte se v naší recenzi.

Imperator: Rome (RECENZE) – starověk v celé své kráse

Ještě dnes si pamatuji den, kdy jsem měl možnost si poprvé zahrát Total War: Rome II, u nějž Creative Assembly na reklamě rozhodně nešetřilo. Hra jako taková bohužel po vydání nestála za moc. Jelikož patřím mezi fanoušky této historické éry, s velkým očekáváním jsem vyhlížel dílo, které by tohoto nevydařeného giganta mohlo nahradit. Určitou naději mi v minulých letech poskytl strategický gigant Paradox s jeho strategií Imperator: Rome. Co na něj nyní po několika desítkách hodin hraní říkám, vám povím v naší recenzi.

Klony osídlily Beyond Good and Evil 2 (NOVINKY)

Po půl roce se opět ohlásili tvůrci Beyond Good and Evil 2 s novinkami ze světa vesmírných pirátů. Sice nás neoblažili žádným gameplayem a Ubisoft už zmařil naděje, že by se očekávaný titul mohl objevit na jejich prezentaci v rámci E3, ale stejně si zaslouží naši pozornost. Autoři se vrhli do poodhalování detailů o původu druhů obývajících Systém 3 a dalších klíčových prvků. Více v naší novince.

Override: Mech City Brawl (Mini RECENZE) – velkoměsta napadrť

Velkoměsta třesoucí se ve svých pevných základech jsou předpokladem každého katastrofického scénáře, v němž jde lidstvu o jeho existenci. Chapadlovitá monstra se rozhodla ubytovat na matičce Zemi a zachránit nás mohou jen gigantičtí roboti, kteří spolu se stvůrami srovnají se zemí i půlku města. Fanoušky kaiju žánru zkrátka musí Override: Mech City Brawl zahřát u srdce.

Path of Exile (RECENZE) – diablovka zdarma dorazila na PlayStation 4

Původní Path of Exile už můžeme hrát téměř šest let. Novozélandské studio Grinding Gear Games přišlo s návykovým mixem akčního izometrického RPG, které vyzobává to nejlepší z legendárního Diabla, ale přidává k dobru vlastní invenci. Path of Exile se nejdříve prosadil na PC, později se podíval na Xbox One a nyní se konečně dostalo také na vlastníky PS4.

SoulCalibur VI (RECENZE) – Pohnul test multiplayeru naším hodnocením?

Naše recenze nejnovější bojovky SoulCalibur VI byla dokončena na termín vydání hry, což ovšem znamenalo minimální prověření multiplayeru. Podívali jsme se na hru po síti, abychom mohli uzavřít naše hodnocení mlátičky z produkce Bandai Namco. Nadchnula nás možnost soupeřit s ostatními, nebo se raději vrátíme k příběhovému módu?

Battlefield V: Tides of War – Overture (Mini RECENZE)

Ani ne měsíc po vydání se vydařená FPS od EA DICE, Battlefield V, dočkala první velké expanze, jež jí v rámci bezplatného season passu Tides of War rozšířila o nový obsah. Co vše startovní datadisk Overture přináší, jaký jsme si na něj po deseti hodinách hraní vytvořili názor a mnoho dalšího vám řekne naše recenze. 

Blair Witch (RECENZE) se mezi ostatními výtvory studia Bloober Team ztrácí

Psychologický horor Blair Witch od studia Bloober Team, ve kterém v roli detektiva Ellise pátráte po ztraceném chlapci v nechvalně známé oblasti Black Hills, před pár dny spatřil světlo světa, a my jsme se mu podívali na zoubek. Více v naší recenzi.

Je World War Z (RECENZE) nástupce Left 4 Dead 2?

Creepeři, Freakeři, Clickeři, pomalé zombie, sprintující zombie, nemrtví co mohou na denní světlo… Zkrátka není zombie jako zombie, a to, co přináší na herní obrazovky World War Z, je něco, do čeho jsme ještě neměli možnost střílet. Vývojáři ze Saber Interactive odvedli s nemrtvými pořádný kus práce, ale jak si hra stojí jako celek? Jde o vydařenou akční střílečku nebo hratelnost pokulhává jako hnijící oživená mrtvola? To zjistíte v naší recenzi.

Total War: Warhammer II – Curse of the Vampire Coast (RECENZE) – Expanze nasáklá slanou vodou

Dlouho očekávaná velká expanze do Total War: Warhammer II je konečně tu. Jak se Creative Assembly tentokrát povedlo odladit celkovou balanci, co vše nám tento datadisk přináší a zda stojí i přes vyšší cenu za koupi, si máte možnost přečíst v naší skutečně podrobné recenzi Curse of the Vampire Coast.

Apex Legends (TÉMA) – 5 důvodů, proč je Apex Legends aktuálním králem battle royale

V průběhu několika let jsme měli možnost hrát téměř každého zástupce battle royale žánru. Král však může být jen jeden a podle naší redakce jím je nedávno vypuštěný Apex Legends. 5 důvodů, proč novinka od Respawn Entertainment poráží PUBG, Fortnite či Call of Duty: Black Ops 4 a Battlefield V, vám prozradí tento článek.

Asterix & Obelix XXL2 (Mini RECENZE) – Chrabří Galové v zábavním parku

Asterix a Obelix patří k jednomu z nejcennějších vývozních artiklů francouzské provenience. Mimo komiksů, knih a filmů dobývají také srdce počítačových hráčů. Proto se podsekce vydavatele Anuman Interactive rozhodla reinkarnovat jejich slavné dobrodružství z roku 2006 pro PC a PS2 a přinést jej na současné systémy. Jejich snahu posoudíme v naší krátké recenzi.

Fade to Silence (RECENZE) – survival, jenž vás nechá zamrznout v čase

Vydavatel THQ Nordic nám 30. dubna přinesl hru vývojářského studia Black Forest Games charakterizovanou jako RPG Survival – zajímavě vypadající projekt, který právě opustil early access. Fade to Silence je pozvánkou do postapokalyptického světa, kde nic není, jak má být. Kolem vládne třeskutá zima, příroda je ničena neznámou nákazou a ke všemu zlému se v ní pohybují monstra jako vystřižená z hororu. Přečtěte si, jak si hra vedla v naší recenzi.

Feudal Alloy (Mini RECENZE) – příběh plechového rytíře

V úvodní fázi roku 2019 k nám míří řada zajímavých děl, která mají slušný potenciál. Z nepřeberného množství projektů jsme si pro naši dnešní recenzi vybrali hru vytvořenou znojemským studiem Attu Games, jehož předchozí práce nepatří mezi nejkvalitnější kousky. Jak se vývojářům jejich nová plošinovka Feudal Alloy vyvedla, vám poví následující řádky.

Forza Horizon 4: Fortune Island (RECENZE) – honba za pokladem

Málokdo by si přál strávit závěr roku na deštivém severu Velké Británie, ale právě tam byste měli zamířit, pokud jste majitelé Forzy Horizon 4. Tyto arkádové závody od britského studia Playground Games právě v těchto dnech dostaly rozšíření Fortune Island, které si v naší recenzi vysloužilo skvělé hodnocení. Proč, to se dozvíte v článku.

Generation Zero (RECENZE) – na lovu robotů

Vývojářská společnost Avalanche Studios je ve světě známá především díky akční sérii Just Cause, která na konci minulého roku dostala své čtvrté pokračování. Jen málokdo však ví, že vedle této značky nalezneme v portfoliu tohoto studia také lovecké simulátory, na jejichž základech se tvůrci rozhodli postavit hratelnost svého připravovaného FPS survivalu Generation Zero. Na otázku, zda se jim tento odvážný krok vyplatil, vám odpoví naše recenze.

Grid (RECENZE) – Sázka na závodní arkádovou jistotu

Závodní série Grid, dříve vycházející pod názvem TOCA Race Driver, v posledních letech oscilovala mezi arkádou a simulací. Předchozí díly jako Grid Autosport nebo GRID 2 nebyly vyloženě špatné, ale očividná nerozhodnost vývojářů byla na výsledku znát. Možná právě proto přicházejí britští Codemasters s restartem série, který si jednoduše říká Grid. Jak se tento návrat do arkádové závodní stopy povedl, zjistíte v naší recenzi.

Metro Exodus (TÉMA) – nabízí Metro Exodus skutečně otevřený svět?

Už v minulosti jsme měli v sérii Metro možnost podívat se na povrch, vždy se však jednalo o velmi krátké výlety, které skončily dřív, než pořádně začaly. Primárním benefitem Metro Exodus měl proto být otevřený svět, který měl plně nahradit zatuchlé tunely moskevské podzemky, v nichž se Arťom od svého dětství pohyboval. Jak to nakonec s novinkou od 4A Games dopadlo a zda jsme se konečně zcela zbavili koridorů, naleznete v tomto tématickém článku.

Nippon Marathon (Mini RECENZE) – šílená kooperace pro hodně specifické publikům

Život herního redaktora je plný zajímavých zkušeností, díky nimž jste si nakonec schopni vážit kvalitních projektů. Před několika dny jsem měl možnost hrát prvotinu vývojářského studia Onion Soup Interactive. Jaký dojem ve mně sportovní titul Nippon Marathon zanechal, se dočtete v této recenzi.

Team Sonic Racing (RECENZE) – když slavný rychlík sedne za volant

Sonic, modrý ježek se zálibou v rychlosti, legendární postava videoherní zábavy a popkulturní ikona, se po téměř 30 letech své existence rozhodl, že už ho pobíhání po svých nebaví a společně se svými přáteli usedl za volant sportovního vozu. Jak si ale povede na závodním okruhu v nejnovějším počinu studia Sumo Digital zvaném Team Sonic Racing? Více v naší recenzi.

The Sinking City (RECENZE) – Konečně pořádná adventura z univerza H. P. Lovecrafta

I když nepovažujeme Call of Cthulhu za vyloženě nevydařené dílo, rozhodně se nejednalo o to nejlepší, co se v rámci žánru podařilo vytvořit. Prakticky šlo o obstojný zážitek, po jehož absolvování člověk už neměl moc důvodů se k němu vracet. Zastínit tento kousek nyní chtějí vývojáři z Frogwares se svou adventurou The Sinking City, jež se taktéž odehrává v univerzu H. P. Lovecrafta. Zda nás zaujala více než konkurenční kus, vám řekneme v naší recenzi.

A Plague Tale: Innocence (RECENZE) – morová rána po francouzsku

Francouzské studio Asobo sáhlo pro motivy nové adventury do historie svého národa a přináší nám vlastní pohled na stoletou válku, která brutálně zplundrovala zemi galského kohouta. Na táhlý konflikt se podíváme očima mladé šlechtičny Amicie de Rune, jež chrání svého nemocného bratra. Tomu jde po krku inkvizice a je jen na vás, jestli odhalíte její motivaci. Podařil se titul A Plague Tale: Innocence, nebo si nese prokletí vydavatele Focus Home?

Insurgency: Sandstorm (RECENZE) – povedená FPS z Blízkého východu

Pokračování slavné realistické střílečky Insurgency, jež má na svědomí společnost New World Interactive, před pár dny dorazilo na náš pevný disk. Jak na nás zapůsobila jeho finální verze, v čem se liší od hry, která nám byla prezentována v betě a řadu dalších informací si máte možnost přečíst v recenzi Insurgency: Sandstorm.

Sekiro: Shadows Die Twice (RECENZE) – samurajská řežba vystupuje ze stínu Dark Souls

Když studio FromSoftware v roce 2017 oznámilo začátek prací na nové hře, většina z nás tak nějak automaticky předpokládala pokračování Dark Souls či Bloodborne. Čas ovšem ukázal, že jsme byli vedle jak ta sakura a místo toho jsme se dočkali samurajské akce Sekiro: Shadows Die Twice. Bude tento titul kráčet svou vlastní cestou, nebo se vydá po hedvábné stezce vyšlapané svými předchůdci?

Stellaris: MegaCorp (Mini RECENZE) – gigantické korporace pohlcují vesmír

Extrémně vydařenou strategii Stellaris jsme vám poprvé představili skrze expanzi Stellaris: Apocalypse, která se tvůrcům povedla minimálně stejně jako základní hra. Dnes se k ní vracíme, protože nám Paradox Development Studio přináší nové zásadní rozšíření. Co si o Stellaris: MegaCorp myslíme, naleznete v naší recenzi.

Warhammer: Chaosbane (RECENZE) – boj proti temným bohům

Diablovky v posledních měsících rostou jako houby po dešti, vývojáři se zřejmě snaží hráčům vynahradit minulé roky, kdy jich tolik nedodávali. Vedle řady bezplatných projektů jsou tu dílka, jejichž tvůrci nemíří na F2P komunitu, nýbrž na hráče, kteří mají rádi všechen herní obsah k dispozici. Jedním z nich je i dnes recenzované akční RPG od studia Eko Software, Warhammer: Chaosbane, jehož kvality i slabiny vám odhalí následující řádky.

Monster Hunter: World (RECENZE) – Pojďme spolu lovit monstra!

Monster Hunter: World je nejnovější díl slavné série akčních RPG, který oplývá krásně zpracovaným otevřeným světem a unikátní monstry, které se možná stanou vaší kořistí. Na co všechno se v tomto ambiciozním titulu pro platformy PS4 a Xbox (na podzim i pro PC) můžete těšit, se dozvíte v naší recenzi.

Battlefield V (TÉMA) – co je špatně na jedné z nejzajímavějších FPS roku 2018?

Od vydání Battlefield V jsme do tohoto kousku vložili nemalé množství času. I když je to dílo, jehož hraní nás skutečně baví, rozhodně se nejedná o titul, který by byl bezchybný. Jakými nedostatky nový FPS projekt EA DICE trpí a co by s nimi měli tvůrci udělat, vám nastíníme v našem dnešním objemném speciálu.

Call of Cthulhu (RECENZE) – Výlet na tajuplný ostrov

Doposud veskrze strategicky orientovaní vývojáři z Cyanide Studio nám před několika dny dali k dispozici nový horor Call of Cthulhu, inspirovaný díly světoznámého spisovatele H. P. Lovecrafta. Zda v nás zanechalo minimálně tak dobré dojmy jako jejich nedávno recenzovaná tahovka Space Hulk: Tactics, si můžete přečíst v naší recenzi.

Darksiders Genesis (DOJMY Z HRANÍ) – Pekelný výlet Svára a Války dorazil na konzole

Recenze na akční izometrické RPG Darksiders Genesis si již na naše stránky našla cestu v prosinci loňského roku, přesto se však musíme do pekla ve společnosti ostrostřelce Svára a rytíře apokalypsy Války ještě jednou podívat. V polovině února se totiž na výpravu proti Luciferovi vydáme na konzolích PS4, Xbox One a Switch, pro které byla tato hra původně vyvíjena. Jak se povedl port na televizní obrazovky, se dozvíte v našich dojmech.

Jump Force (RECENZE) – ani slavná předloha vše nespasí

Když se v jedné hře setkají hrdinové a záporáci tří velice populárních manga sérií, je nad slunce jasné, že minimálně půjde o osud celé naší planety, ne-li rovnou celého vesmíru. Vydavatel Bandai Namco a studio Spike Chunsoft ukuchtili nadupanou bojovku pro PC, PS4 a Xbox One jménem Jump Force, kde nebude nouze o ničivé údery a ohlušující destrukci. Vyplatí se ale být u toho, nebo bude lepší vzít nohy na ramena?

Mutant Year Zero: Road to Eden (RECENZE) – Ušmudlané dobrodružství s mutanty

Postapokalyptický svět, který jsme mohli nedávno navštívit v Fallout 76, nás moc nepotěšil, proto jsme s úlevou uvítali nabídku vývojářského studia The Bearded Ladies, jež nám představilo své tahové RPG s podobnou tématikou. Zda se povedl Mutant Year Zero: Road to Eden víc než kousek od Bethesdy, vám poví následující řádky naší recenze.

Trials Rising (RECENZE) – domácí motokrosař pro každého

Problémy s rovnováhou netrápí pouze návštěvníky restauračních zařízení po absolvování jejich pravidelného pitného režimu, ale také hráče populární závodní série Trials. Nejnovější díl s podtitulem Rising v gesci studií RedLynx a Ubisoft Kiev představuje neokoukané tratě po celém světě, na nichž budete muset předvádět své nejlepší výkony. Redakční pohled na nejnovější díl motokrosu pro každého najdete v naší recenzi.

Tropico 6 (RECENZE) – nesnadný úděl diktátora

Zavedené série to v posledních letech nemají vůbec jednoduché. Stabilně je jim vyčítáno, že v rámci žánru nepřinášejí dostatek inovací a většinou jen těží z elementárního konceptu, s nímž přišli jejich tvůrci na počátku své kariéry. Jisté míře kritiky se nevyhnula ani známá budovatelská značka Tropico, jejíž nový díl nyní vychází pod patronátem Limbic Entertainment. V dnešní recenzi vám povíme, jak se nám vlastně v Tropico 6 vládlo.

Hitman 2 (RECENZE) – Svět jako vražedný nástroj

Po relativně úspěšném epizodickém vypravování příběhu Agenta 47, s nímž přišlo studio IO Interactive v roce 2016, jsme se konečně dočkali jeho pokračování. Otevřený konec si přímo říkal o další díl, který nám tvůrci nyní pod křídly vydavatele Warner Bros. přináší na naše stroje. V naší recenzi Hitmana 2 se dozvíte, jestli se série posunula kupředu či zda přešlapuje na místě.

PlayerUnknown’s Battlegrounds (RECENZE) – Stálice battle royale přichází na PS4

Jeden z předních zástupců žánru battle royale po verzích na PC, Xbox One a mobilní zařízení přichází konečně také na PS4. Jak se povedl port tohoto úspěšného titulu od jihokorejského studia Bluehole, se dozvíte v naší recenzi. Tak popadněte pánvičky a dejte se do čtení!

Farming Simulator 19 (RECENZE) – Král zůstává nesesazen

Když jsme na začátku roku recenzovali Pure Farming 2018, nejednou jsme si se slzičkou v oku vzpomněli na sérii Farming Simulator. Tu má na svědomí zkušená vývojářská společnost Giants Software, jež nám před pár dny umožnila otestovat nového zástupce své slavné značky, Farming Simulator 19. Čtěte naši recenzi.

MotoGP 19 (RECENZE) – překonat sám sebe i historické tabulky

Rok se s rokem sešel a po rozžhaveném asfaltu motodromů přijíždí další sezóna MotoGP, tentokráte s číslovkou 19. Opět za ní stojí italské studio Milestone a nepřekvapivě slibuje převratné novinky v závodění. Jak vše dopadlo, se můžete dočíst v naší recenzi z pohledu nováčka v sérii, takže si mohou udělat obrázek také hráči digitálním motosportem nepolíbení.

Série Metro (TÉMA) – Příběh kultovní značky pod drobnohledem

Každý příběh jednoho dne dospěje ke svému konci. V následujících dnech k nám dorazí Metro Exodus, jež by dle některých mělo zakončit osud legendárního průzkumníka Arťoma. Skrze náš dnešní tématický speciál těm z vás, kteří s tímto hrdinou prozatím neměli tu čest, objasníme jeho minulost a představíme knihy, jež umožnily 4A Games stvořit tento kult. Článek obsahuje spoilery.

Star Wars Battlefront 2 (RECENZE a další info)

V tomto článku vám nabídneme recenzi na Star Wars Battlefront PC. Listujte dále a můžete si přečíst starší novinky k této hře.

WWE 2K19 (RECENZE) – Show začíná!

Po roce přichází další díl wrestlingové série WWE 2K19 od společnosti 2K Sports. Tvůrci ze studií Yuke’s a Visual Concepts slibovali realističtější klání, nejširší skvadru bojovníků včetně historických ikon a dokonalý prožitek jako z televizní show. Jak se jim jejich snažení povedlo, zhodnotíme v naší recenzi.

Ace Combat 7: Skies Unknown (RECENZE) – japonský Maverick hlásí návrat po deseti letech

Hry odehrávající se ve vzduchu sice nepatří mezi mainstream, série Ace Combat je přesto stálicí herního průmyslu. Po desetileté odmlce se vývojáři z Bandai Namco Studios vrací s leteckou arkádou Ace Combat 7: Skies Unknown, kterou jsme otestovali v recenzi. Zazářila na ranveji interaktivní zábavy, anebo se zřítila k zemi jako kamikadze?

Destiny 2: Forsaken (RECENZE) – Jak si stojí Forsaken po měsíci hraní?

Jak jsme slíbili, tak plníme. Přinášíme pohled na svět Destiny 2 měsíc po vydání DLC Forsaken. Zodpovíme si důležitou otázku, jestli mají hráči stále co dělat, kolik aktuálně nabízí zajímavého obsahu a zejména jestli jsme v původní recenzi Destiny 2: Forsaken nepřecenili.

Just Cause 4 (RECENZE) – střelba v rytmu telenovely

Diktatura + utlačovaní rebelové + exotické prostředí = Rico Rodriguez. Pomyslná matematické rovnice již počtvrté zafungovala a na naše herní zařízení přilétá udatný hrdina bránící bezbranné proti utlačovatelskému režimu. Just Cause 4 se nám dlouho jevil jako potenciální černý kůň konce roku, jak nakonec dopadl, se dozvíte v naší recenzi.

Anthem (RECENZE) nevyužívá svůj potenciál a utápí se v průměrnosti

Když byl herní svět konfrontován s nepříliš povedeným RPG Mass Effect: Andromeda, byli hráči ujišťováni, že jádro studia, ti praví autoři série Dragon Age a prvních dvou dílů Mass Effect ságy, pracují právě na Anthem. Po mnoha letech vývoje očekávaná online akce konečně dorazila na pulty obchodů a studio Bioware plánuje udržovat tuto značku při životě mnoho let. Jak se povedlo uvedení na trh a jaké má hra šance do budoucna, se dozvíte v naší recenzi.

DiRT Rally 2.0 (RECENZE) – realismus na prvním místě

Víte, že John Armstrong je britský rally závodník a ne vítěz Tour de France nebo dokonce první člověk na měsíci? Že vlásenka je název pro specifický typ zatáčky a ne spona do vlasů? Pak je zcela jistě DiRT Rally 2.0 ve vašem hledáčku. Závodních her specializujících se na rally není na trhu zrovna málo, a pokud vidíte na přebalu hry vývojářské studio Codemasters, jde většinou automaticky o známku kvality, je tomu tak ale i tentokrát? Nenechali se vývojářské závodní legendy strhnout vlnou arkádových titulů? To se dozvíte v naší recenzi.

Life is Strange 2 (RECENZE, 5. epizoda) – Všichni už jsou v Mexiku, Buenos Dias já taky jdu

Téměř patnáct měsíců, tak dlouho jsme museli čekat na rozuzlení příběhu Seana a Daniela Diazových, kteří se po smrti svého otce vydali směrem na jih k mexicko-americké hranici. Jejich útrapy ovšem na začátku prosince končí, protože vychází pátý díl epizodické adventury Life is Strange 2 s názvem Wolves. Jestli se kluci dostanou do Puerto Lobos, se v naší recenzi nedozvíte, ale můžete si počíst o jejich cestě.

Thronebreaker: The Witcher Tales (RECENZE) – Úctyhodný návrat do světa Zaklínače

Příběh herní série Zaklínač byl před několika lety zakončen třetím dílem, který proslavil práci studia CD Projekt RED po celém světě. V rámci naší dnešní recenze vám představíme příběhové karetní RPG Thronebreaker: The Witcher Tales stavící na základech položených poslední hrou z tohoto univerza. Co na tento Gwent s dějem říkáme, si přečtete v naší recenzi.

Metro Exodus (RECENZE) – Řádná jízda po postapokalyptickém Rusku

Velkolepé finále série Metro dorazilo do naší redakce před několika dny, díky čemuž jsme měli možnost vydat se na pouť postapokalyptickým Ruskem pěkně v předstihu, řádně Metro Exodus otestovat a dokonce absolvovat některé pasáže více než jednou. Jaké pocity v nás další část příběhu statečného Arťoma zanechala, v čem nám hra od 4A Games nesedla a co je naopak jejím hlavním trumfem, si přečtete v následujících odstavcích naší recenze.

Lego DC Super-Villains (RECENZE) – Je dobré být zlý

Lego DC Super-Villains je další Lego arkáda z již několikrát navštíveného univerza DC Comics, tentokrát však zapomeňme na Batmana, Supermana a další superhrdiny. Vývojáři ze studia Traveller's Talessi pro nás přichystali čistě superpadoušskou zábavu. Jak se nám nejnovější Lego skákačka líbí, se dozvíte v recenzi.

OVERKILL’s The Walking Dead (RECENZE) – Řádně zatuchlá FPS

V minulosti se společnosti Overkill Software sázka na kooperační FPS už dvakrát vyplatila, jejich série PayDay patří dodnes mezi jedny z nejhranějších děl na Steamu. Aktuálně se však od reálně laděné tématiky přesouvají do světa plného zombie. Jak se jim jejich novinka Overkill's The Walking Dead povedla, vám poví následující odstavce naší recenze.

Destiny 2 (RECENZE) – První díl překonán?

Destiny 2 s vydáním DLC Shadowkeep vstoupilo do nové éry, šlo totiž i o první přídavek, který už studio Bungie vytvářelo bez dohledu vydavatelství Activision Blizzard. Většina hráčů už však nový obsah zvládla zkonzumovat, autoři tak přichází s novou sezónou. Ta postaví do popředí rasu Cabalů, s níž se budeme muset utkat nejen v přítomnosti, ale především minulosti. Co vše Season of Dawn nabídne, zjistíte v této novince.

Fallout 76 (RECENZE) – Předčasně vypuštěný titán

Poslední dny jsme trávili v postapokalyptické pustině Falloutu 76, do níž nám Bethesda umožnila zavítat v rámci uzavřené bety již před dvěma týdny. Jak se od té doby nejnovější projekt tohoto herního giganta změnil a v čem se přesně liší finální verze od té, kterou jsme vám představili detailně v našich dojmech, si můžete přečíst v této recenzi.

Recenze Alza GameBox GTX1060
Příslušenství pro Alza GameBox GTX1060 Chcete doručiť tovar na Slovensko? Prezrite si Alza GameBox GTX1060. Für Versand nach Deutschland, besuchen Sie bitte Alza GameBox GTX1060. Für Versand nach Österreich, besuchen Sie bitte Alza GameBox GTX1060. Magyarországra történő kiszállításért tekintse meg ezt a termékoldalt: Alza GameBox GTX1060.
P-DC1-WEB12
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon